۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
پیش بازی دیدار تیمهای اکسین البرز و قشقایی شیراز

همسایگان ناکام روبروی هم

تیم فوتبال اکسین البرز برای فراز از بحران در دیداری حساس در هفته دهم به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۸۳۰۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 15 دو تیم اکسین البرز و قشقایی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم را می بایست ناکامان بزرگ هفته اخیر لیگ نامید که در جدول همسایه های نزدیک هم هستند و عملکردی مشابه به هم دارند تا این دیدار را سخت و حساس در هفتم دهم قلمداد کرد.

همسایگان ناکام روبروی هم

اکسین البرز و قشقایی شیراز پس از شروعی خوب و امیدوار کننده در هفته های ابتدایی لیگ دچار افتی عجیب شدند به طوری که شاگردان فراز کمالوند پس از سه برد پیاپی در سه هفته نخست دیگر رنگ برد را ندیده اند.

تیم میلیاردی اکسین با ستاره های گرانقیمت و لیگ برتری آخرین برد این تیم در هفته سوم و مقابل بادران برمی گردد و این نشان از آن خواهد بود که در فوتبال همیشه پول برگ برنده نیست.

قشقایی شیراز هم پس از باخت سنگین در هفته اول در ادامه و با حضور ابراهیم طالبی به بردهای ارزشمندی دست یافت و خود را به عنوان یک مدعی در سال نخست حضور در لیگ نشان داد ولی رفته رفته این تیم دچار افت در هفته های اخیر شد به طوری که این تیم در آخرین برد در هفته ششم موفق شد در دربی شیراز فجر سپاسی را شکست دهد.

همسایگان ناکام روبروی هم

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم در خط دفاعی و حمله عملکردی متفاوت داشته اند و اکسین در این خط 5 گل دریافت کرده و این در حالی که قشقایی 11 گل وارد دروازه اش شده که نشان از متزلزل بودن خط دفاعی این تیم شیرازی می دهد.

اما در فاز هجومی این قصه متفاوت است و اکسین با مهاجمینی چون فرزاد حاتمی ، محمد ابراهیمی و یاسر فیضی فقط 5 گل وارد دروازه حریفان خود کرده که آمار قابل قبولی برای تیم متمول اکسین نیست.

قشقایی نیز در فاز هجومی 10 گل وارد دروازه حریفان خود کرده که جالب اینجاست که از این تعداد گلها را 8 گل جواد عباسی ( 5 گل ) و محمد مهری ( 3 گل ) به ثمر رسانده اند.

همسایگان ناکام روبروی هم

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم همسایه جدول جالب اینکه عملکردی برابر داشته اند و دو تیم در تعداد برد ، مساوی ، باخت و امتیاز برابر هستند و با 12 امتیاز در جایگاه ششم و هفتم قراردارند که اکسین بخاطر تفاضل گل یک پله بالاتر از مهمان فردا خود قرار گرفته است .

داوران این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان : محمدباقر پورباقر به کمکهای حامد تازه پور ، حمیدرضا آذرنیاد و سامان سلطانی قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری نیز محمدحسین اسدی می باشد.