۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
در گفتگو با دی اسپورت،

جعفری:بازیکنانم خوب بودند اما زورمان به داور نرسید

دی اسپورت:سرمربی تیم بعثت کرمانشاه معتقد است داو بازی 2پنالتی را برای بعثت کرمانشاه در دیدار مقابل پرسپولیس گناوه نگرفته است.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۸۰۷۸
به گزارش"دی اسپورت"،دو تیم پرسپولیس گناوه و بعثت کرمانشاه در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم در ورزشگاه سراجی گناوه به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک برای هیچ یک از دو تیم حاصل نشد.

جهانبخش جعفری سرمربی بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گناوه اظهار داشت:با وجود کیفیت بسیار پایین زمین مسابقه که از روز قبل از بازی باران شدید باعث گل آلود شدن آن شده بود توانستیم نبض بازی را از ابتدا در اختیار بگیریم و حتی گل اول را هم به ثمر برسانیم.

وی افزود:پس از دریافت گل تساوی از آن جا که به واقع برای پیروزی به گناوه سفرکرده بودیم باز هم بر توپ و زمین حاکم شدیم و حملات خطرناکی بر روی دروازه تیم حریف ترتیب دادیم که در دو صحنه از این حملات بازیکنان پرسپولیس گناوه بر روی مهاجم ما مرتکب خطای پنالتی شدند اما متاسفانه داور بازی این دو پنالتی را یا ندید یا اعتقادی به پنالتی نداشت در صورتی که این دو صحنه کاملا واضح بود و مسلما باید خطا گرفته می شد.

جعفری ادامه داد:ما تمام تلاش خود را از لحاظ فنی انجام دادیم اما اینکه داور مسابقه به نا عدالتی قضاوت کند متاسفانه ما دیگر زورمان به داور نمی رسد فقط امیدواریم در ادامه داوران با تجربه تری را برای بازی های حساس انتخاب کنند که اینطور زحمات یک تیم هدر نرود.

سرمربی بعثت کرمانشاه در مورد دیدار آینده تیمش مقابل شهداء بابلسر گفت:هفته آینده یک بازی حساس مقابل تیم بابلسری داریم و نیازمند این هستیم که هواداران مثل همیشه در این دیدار هم در کنار ما باشند تا بتوانیم همچون پیروزی مقابل نفت امیدیه این دیدار را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم ما هم تمام تلاش خود را از جهت فنی انجام می دهیم تا این هواداران خونگرم یک بازی جذاب و همراه با پیروزی نماینده شهرشان را ببیند.

خبرنگار:علیرضا یاوری