۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جمشیدیان : نبردی شش امتیازی با پرسپولیس گناوه خواهیم داشت

احمد جمشیدیان : پرسپولیس از تیم های خوب گروه است و قطعاً نبردی سخت مقابل این تیم جنوبی خواهیم داشت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۳۰۷
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال پاس همدان در دیداری حساس از هفته دهم لیگ دسته دوم کشور میزبان پرسپولیس گناوه خواهد بود که در خصوص آخرین وضعیت این تیم احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهاراتش را بیان نمود .

سرمربی پاس همدان ضمن تمجید از تیم پرسپولیس گناوه بیان داشت : بازی سختی پیش روی خواهیم داشت و این تیم جزء سه تیم سخت گروه ماست و اگر سه امتیاز بازی این تیم مقابل فومن لحاظ شود تا رده دوم صعود خواهد داشت .
جمشیدیان : نبردی شش امتیازی با پرسپولیس گناوه خواهیم داشت
وی تصریح کرد : پرسپولیس به هیچ تیمی باج نمی دهد که تیم های بالای جدول را شکست داده و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و با توجه به بازی 4 تیم بالای جدول برد در این دیدار تیم برنده را به بالای جدول خواهد رساند.

ایشان با ابراز رضایت از آمادگی تیمش   برای بازی مقابل پرسپولیس گناوه افزود : اکثر نفرات تیم در شرایط خوبی بسر می برند و خدا را شکر محروم نداریم و یکی ، دو بازیکن با مصدومیت جزیی روبرو هستند که مشکل خاصی برای این بازی نخواهند داشت .

جمشیدیان از پتانسیل پاس برای صعود به مرحله بعد نیز اظهار داشت : پاس آخرین تیمی بود که ده روز قبل از شروع رقابت ها بسته شد ولی بازیکنان ما همت کردند گرچه امتیازات حساسی از دست دادیم که در ادامه کار سختی خواهیم داشت .

وی تصریح کرد : ما هم مثل خیلی از تیم های لیگ دو مشکلات زیادی داریم ولی تیم های مثل گچساران ، امیدیه و یا بندرعباس مشکلات کمتری نسبت به پاس همدان از نظر مالی دارند .

جمشیدیان : نبردی شش امتیازی با پرسپولیس گناوه خواهیم داشت

احمد جمشیدیان از عدم حمایت مسئولین هم بیان داشت : پاس با قدمت و هوادارانی که دارد همیشه جزء تیم های مدعی است و مسئولین سعی کرده اند که حمایت کنند ولی با توجه به تغییراتی که در رأس مدیریت استان انجام شده هنوز این مهم صورت نگرفته است اما با آمدن شاهرخی استاندار جدید استان امیدواریم این مشکلات هم حل شود . 


گفتگو : محمد زائری