۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کمیته مسابقات روی پوشش تصویری بازی ها برنامه ویژه ای داشته باشد؛

جمشیدیان : بازی ۶ امتیازی را پیش رو داریم / برای برد به بابلسر آمده ایم

تیم فوتبال پاس همدان عصر امروز در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دوم در بابلسر به مصاف تیم شهدای این شهر خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۵۸۱
به گزارش"دی اسپورت"، احمد جمشیدیان پیش از بازی با شهدای بابلسر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی پیش روی تیمش اظهار داشت : بازی ۶ امتیازی را در پیش داریم که برای ما از این حیث که بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که با کسب ۳ امتیاز این بازی می توانیم خودمان را به چهار تیم بالای جدول برسانیم.

جمشیدیان ادامه داد : تیم شهدای بابلسر تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان خوب و با کیفیتی بهره می برد که نفرات تاثیر گذاری در ترکیب این تیم هستند یکی از نکات جالب توجه این تیم این است که تمام بازی خارج از خانه خود را واگذار کرده و تمام بازی های داخل خانه را با برد پشت سر گذاشته است.

سرمربی پاس افزود : امیدوارم بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و بازیکنانم با کیفیت خوبی که در بازی های اخیر ظاهر شدند بتوانند در برابر تیم شهدای بابلسر نیز ظاهر بشوند.

او در خصوص اینکه آیا تیمش محروم و مصدوم برای این بازی دارد یا خیر بیان کرد : خدا را شکر اکثر بازیکنان را در اختیار داریم اما ۲ الی ۳ بازیکن نیز هستند که به دلیل محرومیت و مصدومیت این بازی را از دست دادند که مطمئنم سایر بازیکنانی که در اختیار داریم جای خالی آنان را پر خواهند کرد.

جمشیدیان ضمن پیشنهاد پوشش تصویری مسابقات به مسئولان برگزاری مسابقات لیگ دو گفت : نباید مسابقات لیگ دو بدون پوشش تصویری از جانب رسانه ها یا صدا و سیما برگزار شود و تنها پیشنهادی که از مسئولان برگزاری مسابقات دارم این است که مسابقات لیگ دو تحت پوشش تصویری رسانه ها قرار گیرد چرا که برخی اتفاقات در برخی شهرها رخ می دهد که متاسفانه نشان می دهد که نتایج در زمین مسابقه تعیین نمی شود! همدان تنها شهری است که مسابقات لیگ دو در آن پخش زنده می شود که دو تیم پاس و شهرداری از این مهم سرآمد هستند و مردم نیز می توانند تمام اتفاقات در بازی های این دو تیم را شاهد باشند.

او اضافه کرد : در برخی شهرها از ورود دوربین به ورزشگاه ها جلوگیری می کنند که این موضوع به شک و شبهه ها در مسابقات لیگ دو می افزاید امیدوارم که مسئولان برگزاری مسابقات برای برطرف کردن این شک و شبهه ها روی این مسئله اذعان کرده و مانع از چنین رفتارهایی شوند.

سرمربی پاس در پایان گفت : اگر کمیته مسابقات باشگاه ها را موظف به ورود دوربین به ورزشگاه ها کند و نسخه هایی که از این فیلم ها در اختیار دو طرف و کمیته داوران قرار گیرد از حواشی های موجود در لیگ دو نیز کاسته خواهد شد.