۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

جهانبخش جعفری : مقابل مس بابک تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: «تیم مس بابک را شکست می‎دهیم و در جدول رده‌بندی صعود می‌کنیم»، در بازی فردا به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۵۵
به گزارش"دی اسپورت"، تیم بعثت کرمانشاه تحت هدایت جهانبخش جعفری در هفته‌های اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و حالا آن‌ها باید در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خانه به مصاف تیم انتهای جدولی مس بابک بروند و طبق ادعای جعفری، بعثت به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند.

جهانبخش جعفری اظهار داشت : تنها به غلبه بر تیم مس بابک فکر می‌کنیم، قاعدتا ما باید بهتر از این تیم باشیم اما فراموش نکنیم رقیب ما چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه افزود: به خوبی می‌دانیم که بازی سختی پیش‌رو داریم، چرا که بعثت حتی به تساوی از این دیدار هم نمی‌اندیشد، فقط به پیروزی فکر می‌کنیم، می‌خواهیم در این بازی با خیال راحت به میدان رویم.

جعفری درباره امکان صعود تیم بعثت به رقابت‌های لیگ دسته اول، گفت: فرصت داریم که برابر مس بابک بازی خوبی به نمایش بگذاریم، می‌خواهیم در بازی‌های باقی‌‌مانده به ر‌قا‌بت خود ادامه دهیم، خیلی سخت خواهد بود، اما تا جایی که بتوانیم تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.
منبع: فارس