۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
نود مقابل ما اتوبوسی دفاع می کرد؛

سامری : داوران به اشتباه سه پنالتی به ضرر ما گرفته اند

تیم فوتبال اروند خرمشهر در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول برابر تیم نود ارومیه به برتری دست یافت.
کد خبر: ۸۹۴۵۳
پس از اظهارات سرمربی نود ارومیه در مورد دیدار برابر کارون اروند، با امیر سامری، مدیرعامل خرمشهری ها تماس گرفتیم تا نظر وی را در مورد این مسابقه جویا شویم.

امیر سامری، مدیرعامل کارون اروند در مورد دیدار برابر نود ارومیه به خبرنگار دی اسپورت گفت: در بازی برابر ۹۰ ارومیه باید حداقل هفت گل می زدیم. تیم نود مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت، به طوری که در بحث تدافعی، مانند اتوبوس مقابل دروازه اش خوابیده بود و در بحث تهاجمی هم به نیمه زمین ما نمی رسید.

سامری در مورد صحبت های بیاتلو، سرمربی نود ارومیه گفت: آقای بیاتلو جوان است و به تازگی به جرگه مربیان پیوسته و بهتر است به جای پرداختن به حواشی به نکات تاکتیکی و اخلاقی تیمش بپردازد.

مدیرعامل اروند با بیان اینکه اگر بخواهیم پس از شکست از داوری انتقاد کنیم کار درستی نیست، افزود: داوری فوتبال اینگونه است که یک روز به نفع یک تیم است و یک روز به ضرر همان تیم. همه دیده اند اروند در سه بازی اخیر از داوری متضرر شده، به طوری که داوران به اشتباه سه پنالتی به ضرر ما گرفته اند. اینکه بخواهیم پس از شکست داور، استادیوم یا آب ورزشگاه را بهانه کنیم اصلا کار خوبی نیست.


سامری در پایان گفت: بهتر است آقای بیاتلو همانطور که طی مصاحبه ای گفته بود که تیمش مقابل اروند افتضاح بازی کرد ، این حقیقت را بپذیرد و به ترمیم تیمش بپردازد.