۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
پیش بازی دیدار تیمهای کارون اروند خرمشهر و نود ارومیه

جدالی بُحرانی در لب کارون

تیمهای کارون اروند خرمشهر و نود ارومیه در آخرین دیدار از روز اول هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۸۹۱۹۲
به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین و سومین دیدار از روز نخست هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور دو تیم کارون اروند خرمشهر و نود ارومیه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف هم خواهد رفت .

دو تیم که این روزها با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می کند برای کسب سه امتیاز و فرار موقت از بحران پیش رو نبردی سختی خواهند داشت .

جدالی بُحرانی در لب کارون

کارون اروند میزبان این دیدار در حالی فردا به مصاف حریف خود خواهد رفت که روی نوار ناکامی ها قرار دارد و پس از شکست سنگین خانگی مقابل شاهین اکبر میثاقیان سرمربی خود را نیز از دست داد تا در هفته دوازدهم بدون مربی در اراک متحمل شکست 2 بر 1 مقابل آلومینیوم شود و هومن افاضلی را از این هفته روی نیمکت خود ببینند.

جدالی بُحرانی در لب کارون

اما نودی ها در دو بازی قبلی خود مقابل تیم های شیرازی 4 امتیاز کسب کردند و پس از برد خانگی مقابل قشقایی باز هم به جنوب ایران خواهند آمد تا این بار به مصاف تیم بحران زده کارون اروند خرمشهر بروند.

اما حواشی حول و حوش این باشگاه نگرانی را در دل هواداران این تیم ایجاد کرده و پس از استعفا بهاری سرپرست ، شنیده میشود بیاتلو سرمربی تیم نیز به دلیل آنچه که عدم حمایت مسئولین گفته میشود از سمت خود کنار رفته تا مشکلات این تیم دو چندان شود .

جدالی بُحرانی در لب کارون

گلزن برتر این دیدار :

کارون در پایان هفته دوازدهم ( بدون احتساب دیدار مقابل سیاه جامگان بدلیل عدم حضور تیم مشهدی ) 6 گل به ثمر رساند که جالب 4 گل آن را محمد جواد محمدی بازیکن آماده این تیم به ثمر رساند تا مرد اول دیدار فردا باشد و نگاه ها به سوی وی دوخته شود .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جدالی نزدیک در جدول رده بندی دارند و کارون اروند خرمشهر با 10 امتیازی که تا اینجای لیگ کسب کرده در جایگاه دوازدهم قرار دارد و نود ارومیه مهمان دیدار فردا با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دهم جا خوش کرده است .

جدالی بُحرانی در لب کارون

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان : علی صباحی به کمکهای  مهدی معماری ، علیرضا مرادی و عقیل جهانبازی بر عهده خواهند داشت .