۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

اخباری : به كار كردن با بازيكنان پاك و باشرفم افتخار مي کنم

سرمربی شهدای بابلسر گفت : به كار كردن با بازيكنان پاك و باشرفم افتخار مي کنم.
کد خبر: ۹۱۳۴۴
شهدای بابلسر در بازی مقابل آرمان گهر سیرجان، صدرنشین جدول رده بندی لیک دسته دوم در حالی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد که توانسته بود با یک بازیکن کمتر، کام بک خوبی به دیداری که تا دقیقه ۱۰ با دو گل از حریفش عقب افتاده بود داشته باشد. به همین دلیل با سعید اخباری که تجربه سال ها مربیگری در لیگ برتر در کنار مربیانی چون سیروس پورموسوی، عبداله ویسی و ... را در کارنامه دارد تماس گرفتیم تا اوضاع این تیم را از زبان او جویا شویم.

سعید اخباری، سرمربی شهدای بابلسر در مورد دیدار برابر آرمان گهر سیرجان به خبرنگار دی اسپورت گفت: پیش از هر چیزی می خواهم از بازیکنانم بابت غیرتی که از خودشان نشان داده اند تشکر کرده و خسته نباشید بگویم زیرا با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه رخ داد، نشان دادند که بسیار توانمند هستند و به نظر من آنها پیروز این مسابقه بوده اند.

سرمربی شهدای بابلسر ادامه داد: ما در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که تنها چند دقیقه مانده به مسابقه به ما اعلام کردند که نمی توانیم از سه بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده و کل هفته را با آنها تمرین کرده بودیم استفاده کنیم که این موضوع ضربه بزرگی به ما وارد کرد. این در حالی است که از چند روز قبل که گفته شده بود به دلیل بدهی از نقل و انتقالات محروم هستیم، قرار بر این شد که با پولی که خریداران جدید پرداخت کرده اند، یکی از مسوولین باشگاه این موضوع را پیگیری کند ولی متاسفانه این آقا که گویا ارادت خاصي به كادر فني قبلی باشگاه دارد، به من اطلاعات غلط داد و كارشكني كرد و پيگيري لازم را انجام نداد.

اخباری با بیان اینکه من شرایط داوری لیگ دسته دوم را بسیار ضعیف می بینم ادامه داد: تیم ما در دقیقه اول یک گل دریافت کرد و تا قبل از دقیقه ۱۰ هم گل دیگری دریافت کردیم ولی با این وجود با همت بچه ها توانستیم به بازی برگردیم ولی واقعا دیگر حریف سوت های داور نشدیم. در دقیقه ۵۱ بازیکن حریف چنان خطایی روی پای بازیکن من انجام داد که سرمربی تیم حریف از ترس اینکه بلایی سر بازیکن ما آمده باشد، پشتش را به زمین کرد ولی داور به سادگی از کنار چنین خطایی عبور کرد و وقتی کاپیتان تیم من فرهاد شفایی به این موضوع اعتراض کرد در کمال تعجب با کارت قرمز مواجه شد. از آقای اصفهانیان انتظار دارم واقعا به این مسائل ورود کنند و گزارش ناظران را بخوانند. مگر تیم ما که در بخش خصوصی اداره می شود موش آزمایشگاهی است که داوران کم تجربه و جوان را برای ما می گذارند. واقعا جا دارد از آقای بکپور، ناظر مسابقه تشکر کنم که وقتی اشتباهات فاحش داوری را دید، به نگرفتن ٢ پنالتي قطعي اذعان داشتولی برای ما فایده ای ندارد، زیرا این سه امتیاز دیگر باز نمی گردد.

مربی سابق تیم های لیگ برتری با انتقاد از مدیران ورزش مازندران گفت: در حال حاضر بیشتر بازيكنان ليگ برتراز مازندران است و من وجود این همه استعداد را در مازندران در همین مدت کوتاهی که به این استان آمده ام، لمس کرده ام. واقعا بغض می کنم وقتی می بینم بازیکنی با ۳۰ سال سن که همین حالا به راحتی می تواند در لیگ برتر به میدان برود ولی شناخته نشده است. واقعا بازیکنان خیلی خوبی دارم و از آنها راضی هستم و به كار كردن با انها افتخار ميكنم بين من و بازيكنانم رابطه دوستانه برقرار است و فرهنگ جديدي در روابط كاري تعريف كرديم كه بر مبناي صداقت بنا شده است.


سرمربی شهدای بابلسر با بیان اینکه احساس می کنم مسوولین این تیم را دوست ندارند، افزود: با وجود جو خوبی که بین بازیکنان و کادرفنی برقرار است انتظار داريم حمايت بيشتري از باشگاه ببينيم و وقتی داور هم میبیند تیم به این گونه است، طبیعی است که سر تیم را به سادگی ببرد. ما نامه شکایت از داور مسابقه به همراه فیلم بازی را به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد ولی واقعا آیا سودی دارد؟

اخباری ادامه داد: واقعا در بازی با تیم صدرنشین داور به سادگی از گرفتن دو پنالتی به سود ما امتناع کرد و حتی سرمربی تیم حریف هم اعتقاد داشت که داور اشتباه کرده است. 

وی افزود: من از مسوولین باشگاه گله مند هستم که برخلاف روزهای اولی که صحبت از حمایت مطلق می کردند، چنین کاری را انجام ندادند. ولي با این وجود اطمینان داشته باشید که در ادامه این تیم به جایگاه بسیار خوبی در جدول می رسد.


سعید اخباری با حمایت از شاگردانش گفت: اگر حمایت شویم به شما قول می دهم با بازیکنان خوبی که در تیمم مانند: محمد سیاحی ، شهرام فلاح، مهدی فولادی، عارف اکبری، جواد غلامی، فرهاد شفایی، مجید رضانسب و حسن رمضاني و جوانان مستعدي كه دارم به سادگی می توانیم جزو مدعیان صعود قرار بگیریم. ما روزی هجده ساعت در باشگاه کار می کنیم و آن وقت آقایی که در باشگاه کار می کند و ادعای کمک کردن دارد به همین سادگی از انجام دادن كاري كه سرنوشت جوانان اين تيم مي باشد امتناع ميكند و پنج دقیقه مانده به مسابقه می گوید نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. همین می شود که من مجبور شدم دو مدافع کناری ام را به جای مدافعان میانی بگذارم و دو بازیکن جوان را در دفاع کنار به زمین بفرستم.

سرمربی شهدای بابلسر در مورد حضور بیش از چهل بازیکن در تمرین تیمش گفت: روزی که به این باشگاه آمدم بیش از چهل بازیکن كه توسط كادر فني سابق انتخاب شده بودند در تمرین حضور داشتند كه الان به ٢٤ بازيكن رسيديم و جالب اينكه اقاياني كه با امدن بنده منافعشان به خطر افتاد اقدام به حاشيه سازی عليه بهترين بازيكنان تيم كردند. به جرات ميگويم با شرف ترين و پاك ترين بازيكنان حاضر در فوتبال را دارم و به كار كردن با انها افتخار ميكنم. بهترين كاپيتان دنيا فرهاد شفاهي و بهترين دروازه بان ليگ را داريم.


سعید اخباری در پایان گفت: در این برهه زمانی و با توجه به اتفاقات فوتبال ایران، سرمایه گذاری در فوتبال، هیچ توجیه اقتصادی ندارد اميدوارم كارشكني هاي داخلي باعث دلسردي بخش خصوصي نشود .