۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
در مورد تقویت تیم تصمیم گیری خواهیم کرد

حسینی : تمام تمرکزمان روی بازی حساس با گل گهر است

کد خبر: ۹۰۲۱۸
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از باشگاه اکسین البرز؛ سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی تیم اکسین برابر شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاراران اظهار کرد : با توجه به اینکه بازی های لیگ همیشه بازی های نزدیکی است به همین دلیل در این سطح بازی ها سخت و دشوار می باشد در این بازی نیز در نیمه اول بازیکنانم نتوانستند خواسته هایمان را در زمین عملی کنند اما با شروع نیمه دوم توانستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.

حسینی ادامه داد : دو گل به ثمر رساندیم اما پس از زدن این دو گل میل و رغبتی برای گلزنی نداشتیم چرا که چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادند باید بازی را با بیش از دو گل به پایان می رساندیم

سرمربی اکسین اضافه کرد : تیم حریف روی یک ضد حمله به گل رسید و به طبع وقتی نتیجه دو بر یک شود فشار روی تیم بیشتر می شود اما خوشبختانه توانستیم بازی را با برد به اتمام برسانیم.

او در خصوص اعتراضاتش به داوری بیان داشت : در دقایقی از بازی داور خطاهایی را نمی گرفت و روی خطاها دوگانه قضاوت می کرد و این مسئله روی مربی فشار می آورد اما در کل اعتراض زیادی نداشتم.

وی ادامه داد : هر تیمی قابلیت هایی دارد ما نیز پس از اضافه شدن مان به مجموعه سعی کردیم که نقاط قوت مان را بیشتر کرده و نقاط ضعف مان را کاهش دهیم.

سرمربی اکسین در پایان در خصوص اینکه آیا در نیم فصل دوم تیمش را تقویت خواهد کرد یا خیر گفت : تمام تمرکز ما روی بازی آخر نیم فصل برابر گل گهرسیرجان است که بازی بسیار حساسی می باشد پس از این بازی در خصوص تقویت تیم و اینکه چه نقاطی را نیاز داریم ترمیم کنیم تصمیم گیری خواهیم کرد.