۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

حمزه لو : حسینی اسیر حواشی لیگ یک نمی شود

مدیرعامل تیم گل ریحان البرز می‌گوید با مربیگری سیدمجتبی حسینی به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و مطمئنا همراه با این مربی موفق خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۸
به گزارش"دی اسپورت"، تیم گل ریحان البرز که بعد از رفتن فراز کمالوند، سیدمجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب‌آهن اصفهان را بر روی کار آورده است در سه بازی اخیر ۷ امتیاز کسب کرده و در حال حاضر رده پنجم جدول لیگ یک را در اختیار دارد. حمید حمزه‌لو، مدیرعامل باشگاه گل ریحان در خصوص شرایط تیمشان گفت :‌ من که از انتخاب آقای حسینی بسیار راضی هستم. حالا صد در صد به فکر صعود هستیم و شک نکنید با توجه به فاصله کم امتیازات در بالای جدول به این مهم خواهیم رسید. اما توجه داشته باشید که هیچ ادعایی نداریم. اول فصل با توجه به کادرفنی و بازیکنانی که جذب کردیم این ادعا را داشتیم اما در حال حاضر بدون هیچ ادعا و صحبتی به دنبال موفقیت هستیم. مطمئن باشید اگر بر شرایط حاکم بر لیگ یک مسلط شویم و درگیر حواشی و اتفاقات خاص نشویم به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. اگر هم به این مهم نرسیم در لیگ یک می‌مانیم و سال آینده برای صعود برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت.

وی هم‌چنین عملکرد بازیکنان لیگ برتری تیمش را مثبت دانست و گفت : از یک سری از بازیکنان راضی هستیم اما از یک دسته نه. فکر می‌کنم در لیگ یک انگیزه بسیار مهم است و نباید بازیکنان اشباع شده باشند. آقای کمالوند معتقد بودند حضور بازیکن لیگ برتری می‌تواند به تیم کمک کند اما نباید مسئله شور و شوق را در نظر نگرفت. تا به این جا به لطف خدا، تمامی بازیکنان با جان و دل در زمین حاضر شدند و از دقیقه صفر تا 90 برای گل ریحان زحمت کشیدند. هنوز هم به ما ثابت نشده که بازیکنان انگیزه‌ای برای صعود ندارند و به توانایی آن‌ها ایمان کامل داریم.

حمزه‌لو در ادامه جدایی کمالوند را به صلاح دانست و گفت : فراز کمالوند یکی از بهترین رفقای ما است. اما کسب نتایج ضعیف باعث شد به توافق برسیم که راهمان از هم جدا شود تا رفاقتمان پایدار بماند و در ادامه مشکلی پیش نیاید. در آن زمانی که داشتیم تیم را می‌بستیم آقای کمالوند بهترین گزینه موجود برای سرمربیگری بودند.

مدیرعامل گل ریحان انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی را مثبت ارزیابی کرد و گفت :‌ آقای حسینی فردی بسیار با اخلاق هستند که اسیر حواشی مختلف لیگ یک نمی‌شوند و مطمئنا با ایشان به صعود فکر می‌کنیم. در ضمن این را باید بگویم شایعاتی وجود داشت که محمد نصرتی از جمع ما جدا شده اما ایشان دستیار مجتبی حسینی هستند و برای موفقیت هر چه بیشتر تیم تلاش می‌کنند.
منبع: ورزش سه