۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
پیش بازی اروند خرمشهر - خونه به خونه بابل؛

نبرد شش امتیازی قعرنشینان در خونین شهر

تیم کارون اروند خرمشهر عصرفردا در یک بازی ۶ امتیازی به مصاف تیم خونه به خونه بابل خواهد رفت.
کد خبر: ۹۰۴۵۶
به گزارش"دی اسپورت"، از سری مسابقات لیگ دسته اول هفته هفدهم عصر فردا تیم کارون اروند در خانه پذیرای خونه به خونه بابل می باشد این بازی برای اروندی ها حکم مرگ و زندگی و بازی ۶ امتیازی دارد خرمشهری ها اگر نتوانند نتیجه قابل قبولی در این دیدار بدست آورند وضعیت آنان در انتهای جدول بسیار سخت خواهد شد.

خونه به خونه بابل که سال گذشته موفق شده بود تا مرز لیگ برتری شدن پیش رود و در جام حذفی نیز شگفتی ساز شود ، اما این فصل برخلاف فصل گذشته تا به اینجا نتایج ضعیفی را به دست آورده و نتوانسته انتظارات را بر آورده کند تا در انتهای جدول وضعیت مطلوبی نداشته باشد و ۳ امتیاز این بازی برای آن ها از نان شب هم واجب تر باشد

در این بازی حساس و شش امتیازی نتیجه تساوی دردی از هر دو تیم دوا نخواهد کرد و تنها برد می تواند وضعیت هر یک از این تیم ها را در جدول بهبود ببخشد.

وضعیت دو تیم در حمله و دفاع :

هر دوتیم تقریبا در خط دفاع و حمله وضعیت مشابه ای به هم دارند و تا هفته هفدهم روندی یکسان را داشته اند که تیم کارون اروند توانسته تنها ۱۰ گل به ثمر برساند و ۲۰ گل هم دریافت کند و در مقابل تیم خونه به خونه ۹ گل زده و ۱۹ گل خورده را به ثبت رسانده که نشان می دهد یک بازی نزدیک بهم و پایاپای را شاهد خواهیم بود.

در جدول رده بندی تیم کارون اروند خرمشهر با کسب ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم و خونه به خونه بابل با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار را پیام ساری اصلانی به همراه حمید نادری بهمن عبدالهی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت قاسم واحدی نیز ناظر این بازی خواهد بود.
ترند های روز