۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

ترابی : امیدوارم خانم ایراندوست به آرزویش برسد

فاطمه ترابی : مریم ایراندوست از مربیان با تجربه و بزرگ فوتبال بانوان است و می بایست الگویی مناسب برای جوانان این رشته ورزشی باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۸۰۷

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال آذرخش تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور در دیداری پر گل با 8 گل مغلوب تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که شد که این دیدار با حواشی نیز همراه بود و باعث دلخوری فاطمه ترابی مدیر روابط عمومی باشگاه آذرخش شد که وی در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت توضیحاتی در این خصوص ارائه دادند .

ترابی ضمن انتقاد از رفتارهای خانم مریم ایراندوست سرمربی ملوان اظهار داشتند : تا قبل از بازی روز جمعه تصاویر و کلیپ های از سرمربی ملوان در راستای حمایت از تیمش دیدم که لذت بردم اما متأسفانه در بازی روز جمعه بخاطر یکسری مسائل گلایه های از خودشان به جا گذاشتند که در شأن یک مربی و پیشکسوت فوتبال بانوان نیست .

ترابی : امیدوارم خانم ایراندوست به آرزویش برسد

وی تصریح کرد : ما تمام توان خود را برای ادای میزبانی و حتی پخش زنده رادیویی این دیدار انجام دادیم که گامی در موفقیت فوتبال بانوان برداشته باشیم که این مهم با ورود آقایون به ورزشگاه تکمیل تر هم شد.


وی ضمن تشکر و قدردانی از خانم مهناز افشار بابت حمایت های همیشگی اش از تیم فوتبال آذرخش همم بیان داشت : سوپر استار سینما همچو دیدارهای قبلی به عنوان یار دوازدهم از تیم ما حمایت کردند و در این دیدار نیز ضمن خوش و بش با بازیکنان ملوان فضای خوبی را ایجاد کردند که هدف ایشان به چشم آمدن این قشر از جامعه در ورزش است .


فاطمه ترابی در ادامه اظهاراتش فرمود : یکی از دیگر دلایل حضور خانم افشار در این دیدار خیر مقدم به تیم ملوان بخاطر غیبت دوساله در لیگ بود و بازیکنان این تیم با دیدن سوپر استار سینما شگفت زده بودند که این باعث خوشحالی ما شد که توانستیم میزبان خوبی باشیم ولی در این خصوص با کم لطفی خانم ایراندوست مواجه شدیم که با توجه به سابقه درخشان ایشان در فوتبال انتظار چنین حرکتی از ایشان نمی رفت .


وی در ادامه افزود : خانم افشار به دعوت من به ورزشگاه آمدند ولی وقتی بین دو نیمه جهت عرض ادب و خوش آمدگویی در رختکن ملوان نزد ایشان رفتم خانم ایراندوست با لحنی تند و زننده من را از رختکن بیرون کردند که در شأن یک ورزشکار با تجربه نیست و ایشان می بایست الگو دیگر بازیکنان باشند که من متأسفانه چنین چیزی ندیدم.


مدیر روابط عمومی باشگاه آذرخش ضمن گلایه از مصاحبه خانم ایراندوست پس از این دیدار به خبرنگار ما گفت : سرمربی ملوان پس از بازی با پوزخند و صحبت های تحقیرآمیز عنوان کردند که اگر بازیکنان ملوان دقت بیشتری می کردند 20 گل به آذرخش می زدند که باید بگویم امیدوارم خانم ایراندوست با بازیکنان شایسته ملوان به این آرزویش برسد .

ترابی : امیدوارم خانم ایراندوست به آرزویش برسد

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد : پس از گل چهارم ملوان خانم ایراندوست با تعنه و صحبت های تحقیر آمیز به نیمکت نشیان تیمش گفت : خوشحالی نکنید زشته .


بازیکن تیم فوتبال آذرخش ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل باشگاه تیمش هم اضافه کرد : با حمایت های بی دریغی که آقای خدایار از این تیم و بازیکنان با تعصبش می کنند تشکر می کنم.


وی ضمن انتقاد از تیم داوری این دیدار اظهار داشتند : فاصله ما با ملوان 8 گل نبود اما در این دیدار برخی عوامل از جمله داوری در بهم زدن تمرکز بازیکنان ما در ابتدای دیدار دخیل بود .


ترابی ادامه داد : بهترین کار در مورد داوری سکوت است چون در این دیدار نود دقیقه بسود ملوان سوت زد که در دیدار مقابل شهرداری سیرجان نیز این تیم شمالی از داوری سود برد .


مدافع تیم آذرخش در خصوص هدفگذاری تیمش در لیگ امسال هم بیان داشت : با توجه به جوان بودن تیم کسب تجربه و پرورش استعدادهای شایسته از نظر فنی و اخلاقی اولویت اول ماست که خوشبختانه فضای خوبی حاکم است و برای نگه داشتن آن تلاش می کنیم چون بازیکنان باغیرتی داریم که در برد و باخت آذرخش و با توجه به مشکلات مالی سهیم هستند .


وی در پایان اظهار داشتند : کسانی که در فوتبال نقش دارند امیدوارم بدون کسب اسم ، رسم و یکسری احساسات رقابت جویانه برای فوتبال بانوان مفید باشند .