۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری بم و شهرداری سیرجان

نبرد شهرداری چی ها در ال کرمانیکو

در حساسترین دیدار هفته چهارم تیمهای فوتبال شهرداری بم و شهرداری سیرجان در ورزشگاه قجر شهر بم به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۰۹۶
به " گزارش دی اسپورت " ، در حساسترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بانوان و از ساعت 10 صبح فردا ( جمعه ) تیم فوتبال شهرداری بم در ورزشگاه فجر این شهر و در دربی استان کرمان میزبان همنام سیرجانی خود خواهد بود .

دو تیم همچون لیگ فصل قبل نبردی سرسخت برای کسب عنوان قهرمانی دارند که در این بین بمی ها پرقدرت تر از حریف هم استانی خود آغاز کرده تا از همین حالا بخت نخست قهرمانی محسوب شود .


دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته سوم با شکست حریفان خود یا روحیه ای مضاعف به مصاف هم خواهند رفت تا نبردی جذاب و تماشایی در این دیدار داشته باشند.


نبرد شهرداری چی ها در ال کرمانیکو


شاگردان مرضیه جعفری در سه دیدار قبلی خود قاطعانه و با برتری پر گل حریفان خود را از پیش روی برداشته و این در حالی است که شهرداری سیرجان در سه دیدار قبلی خود صاحب یک برد و دو تساوی شده است و در این دیدار نیاز مبرم به کسب سه امتیاز خواهد داشت که کاری بسیار سخت خواهد داشت .


گلزن برتر این دیدار :


زهرا قنبری خانم همیشه گل فوتبال بانوان با فاصله دو چندان از سایر رقبا در جدول گلزنان در سه هفته اخیر باز هم شانس نخست خانم گلی محسوب میشود و قطعاً خط دفاعی شهرداری سیرجان روز سختی در این دیدار خواهد داشت .


جایگاه دو تیم در جدول :


شهرداری بم در سه دیدار خود قاطعانه به برتری دست یافته تا با 9 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن در صدر جدول قرار بگیرد .

شهرداری سیرجان مهمان دیدار فردا نیز در سه دیدار خود 5 امتیاز کسب کرده تا در جایگاه پنجم قرار بگیرد و برد در دیدار فردا می تواند این تیم را در جمع مدعیان برساند .


نبرد شهرداری چی ها در ال کرمانیکو


کوبل داوری :


این دیدار حساس را مهسا قربانی سوت خواهد زد که در امر داوری خانمها بهاره سیفی ، حدیثه مهدوی و آسو جواهری وی را همراهی خواهند کرد .