۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مدایم زاده : از بی توجهی مسئولین گله مندیم

مژگان مدایم زاده : نگاه مسئولین استان به ورزش بانوان می بایست تغییر کند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۱۱۷
مدایم زاده : از بی توجهی مسئولین گله مندیم


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال همیاری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر در خانه متحمل شکست 3 بر صفر مقابل سپاهان اصفهان شد که در پایان این دیدار مژگان مدایم زاده در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

مدایم زاده ضمن تمجید از تیم سپاهان افزود : بازی خوبی شاهد بودیم و سپاهان از تیم های خوب و با نظم لیگ برتر بانوان است که شش ماه است تمرین می کند و این برد را به این تیم تبریک می گویم .

وی ضمن گلایه از بی توجه ای مسئولین به تیم همیاری هم اظهار داشت : تیم ما اینجا غریب است و هیچ نگاهی از سوی مسئولین به این تیم نمی شود و این بی توجهی باعث دلزدگی بچه های این تیم شده است .

وی تصریح کرد : چرا باید بازیکنان بومی در تیم های دیگر بازی کنند ؟ در همین سپاهان سه تا از بهترین های ارومیه حضور دارند و ما با دست خالی برای دفاع از اعتبار نام ارومیه داریم تلاش می کنیم .

سرمربی همیاری با انتقاد از مسائل مالی تیمش هم بیان داشت : 25 درصد از قرارداد فصل قبل بازیکنان هنوز پرداخت نشده و امسال هم هنوز ریالی دریافت نکردیم و این تفاوت را در تیم ما و سپاهان بررسی کنید .

مدایم زاده با براز رضایت از روند تیمش اضافه کرد : استارت کار در همان ابتدا مطرح کردن نام ارومیه در فوتبال بانوان بوده و اگر مسئولین توجه بیشتری داشته باشند قطعاً نتایج بهتری خواهیم گرفت .


خبرنگار دی اسپورت در ارومیه : رسول گله بان