۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کیفیت داوری ها در لیگ سه در سطح پایینی است؛

بلادی : گل های صحیح مان را مردود اعلام کردند

سرمربی ویستا توربین تهران گفت : در لیگ‌ سه شاهد سطح پایین داوری ها هستیم و کسی به این موضوع رسیدگی نمی کند.
کد خبر: ۹۲۰۳۷
به گزارش"دی اسپورت"، میلاد بلادی در خصوص بازی تیمش برابر دارایی بندرگز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : در سال های اخیر تیم های تهرانی هر چقدر از لحاظ فنی کیفیت خود را بالا برده اند اما از سوی دیگر این دغدغه را داشته اند که به شهرهای بدون امکانات و امنیت کافی سفر کرده و در آنجا مسابقه خود را انجام خواهند داد.

بلادی ادامه داد : پیش از شروع مسابقات تاکید کردم که ما به دنبال ارائه یک فوتبال سالم و زیبا هستیم و امتیازگیری به هر قیمتی درست نیست ما در بازی با دارایی بندرگز هیچ مشکلی با کادرفنی این تیم نداشتیم و هیچ بی احترامی از سوی کادر و بازیکنان تیم دارایی ندیدیم ولی متاسفانه رفتار نماینده فدراسیون که از فدراسیون به ما گفته بودند ، سابقه کار در آسیا را دارد به هیچ عنوان درست و قابل قبول نبود.

سرمربی ویستا توربین افزود : علاوه بر رفتار بد نماینده فدراسیون در این بازی ۲ سرباز و یک کادر برای حفظ امنیت مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند که برای امنیت یک مسابقه رسمی با حضور هواداران تیم میزبان این تعداد نیروی امنیتی کافی نیست.

او اضافه کرد : بین هواداران دارایی دو دستگی وجود داشت چرا که برخی استقبال خوبی داشتند و برخی به ما بی احترامی کرده و حتی روی بازیکن ما که از لیست ۱۸ نفره خط خورده بود اما در ورزشگاه و پشت نیمکت ما حضور داشت چاقو کشیدند البته مطمئنم این افراد تماشاگرنما بوده و نمی توانند جزء تماشاگران خوب و واقعی بندرگزی باشد.

بلادی با انتقاد از نحوه نظارت نماینده فدراسیون به امکانات موجود ورزشگاه امام رضا بیان داشت : این ورزشگاه یک سرویس بهداشتی نداشت و زمین ورزشگاه مانند زمینی گِلی بود که روی آن کاه ریخته بودند و شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقه را نداشت.

او گفت : به ما اجازه فیلمبرداری را نیز ندادند چرا که طبق قانون غیر از دوربین های صدا و سیما کسی اجازه فیلمبرداری ندارد و برای این موضوع باید از فدراسیون مجوز گرفته شود ، با توجه به وضع چنین قانونی ما هیچ مشکلی نداریم و به قانون و اجرای آن احترام می گذاریم.

سرمربی ویستا توربین در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی اظهار کرد : داور این بازی یا از روی غرض سوت می زد یا اصلا قضاوت بلد نبود چرا که دو گل صحیح ما را نپذیرفتند و پنالتی ما را نگرفتند و این موضوع انگیزه بازی کردن را از بازیکنان ما گرفت در یک صحنه توپ به دست و بعد به ران بازیکن برخورد کرد و اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما جالب این است که داور در جواب اعتراض ما می گوید این قانون جدید است که اگر توپ به دست و بعد به ران بازیکن برخورد کند خطای پنالتی محسوب نمی شود! باید بگویم واقعا در لیگ‌ سه شاهد سطح پایین داوری ها هستیم و کسی به این موضوع رسیدگی نمی کند.

وی ادامه داد : مشکل ما این نیست که سه امتیاز را از دست دادیم مشکل ما بازی در شهرهای مختلف است چرا که نه تنها ما بلکه تمام تیم ها از لحاظ امنیتی و امکاناتی که در اختیار آنان قرار داده می شود ترس دارند.

سرمربی ویستا توربین تصریح کرد : همه تیم ها از لحاظ فنی خوب هستند و برای همه آنها احترام قائل هستیم ما تلاش می کنیم که به نتیجه برسیم و همین تلاش را بقیه تیم ها نیز انجام می دهند.

او در پایان در خصوص جدایی رستمی از جمع کادرفنی این تیم گفت : برای ما باعث افتخار و خوشحالی بوده که ایشان در کنار ما و تیم بوده و با وی کار کرده ایم ولی در کل سعی می کنیم در ترکیب کادر بهترین ها را انتخاب کنیم چرا که بازیکنان ما لایق بهترین ها هستند.