۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
بازيكنان با كيفيتى در اختيار داريم؛

حكيمى: هر تيمى بهتر باشد صعود مى كند

سرپرست باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت : اهداف اصلی تیمش از در رقابت های لیگ دسته دوم صعود به لیگ یک و پیشرفت باشگاه خوشه طلایی است.
کد خبر: ۹۲۳۲۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ وحید حکیمی سرپرست خوشه طلایی ساوه در خصوص شرایط کلی این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : قبل از هر چیزی جا دارد یک خسته نباشید به تمام عوامل باشگاه بگویم چرا که همه وظایف خود را به نحواحسن انجام می دهند تا بتوانیم از کنار هم بودن نهایت لذت را برده در مسیر پیشرفت قدم برداشته و به هدف خود دست یابیم.

حکیمی ادامه داد : دست تک تک هواداران را نیز می بوسم که تحت شرایطی از تیم حمایت می کنند و خدا را بابت رده ای که در جدول رده بندی به دست آوردیم شکر می کنم اما کار اصلی ما از این به بعد شروع خواهد شد و باید در ادامه با تمرکز بالا و برنامه ریزی های دقیق کار کنیم تا به آن هدفی که داریم برسیم.

سرپرست خوشه طلایی ساوه افزود : ما در باشگاه و در کنار کادر حرفه ای کار می کنیم و بر سر هدفی که داریم می جنگیم علاوه بر کادر بازیکنان باکیفیتی نیز در اختیار داریم که از کار کردن در کنار آنها لذت می بریم.

او بیان داشت : به موقعیت کنونی مان در جدول توجه ای ندایم چرا که به همه تیم های گروه مان احترام می گذاریم و آنها تلاش خود را انجام می دهند ما بر این موضوع ایمان و اعتقاد داریم که هر تیمی بهتر و هدفمند برنامه ریزی داشته باشد می تواند به رقابت های لیگ یک صعود کند.

حکیمی در پایان گفت : اهداف اصلی ما صعود به لیگ یک و پیشرفت روز به روز و لحظه به لحظه باشگاه خوشه طلایی خواهد بود‌.