۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

داوران سر من را می برند!

مارابی : هدف اصلیم موفقیت تیم آوالان است
کد خبر: ۹۳۱۲۸

به گزارش"دی اسپورت"؛ کیوان مارابی در خصوص شرایط تیم آوالان پیش از بازی با سردار بوکان اظهار داشت : خدا را شکر شرایط تیم ما نسبت به تیم هایی که هزینه های میلیاردی را داشته اند خوب بوده و توانستیم با توجه به اولین حضورمان در رقابت های لیگ دو نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

مارابی افزود : رفاقت خیلی خوبی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد و همه عوامل تیم به فکر موفقیت تیم هستند.

مهاجم آوالان کامیاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش از آوالان در کدام تیم ها فعالیت داشت گفت : من چند سالی است که در کامیاران هستم و با توجه به مشکلاتی که در زندگی شخصی ام داشتم سبب شد تا دیر وارد عرصه فوتبال به صورت حرفه ای شوم.

او اضافه کرد : با اینکه فصل پیش در بازی های حساسی توانستم گل های سرنوشت سازی را به ثمر برسانم و در پایان موفق شدیم با اقتدار به لیگ دو صعود کنیم اما هدف اصلیم در این دو سال حضور در آوالان موفقیت تیم بوده و گلزنی هایم نیز با تلاش همه بازیکنان میسر شده است.

مارابی در خصوص پیشنهادهای خود در نیم فصل دوم بیان داشت : از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم که با توجه به شرایط این تیم ها در جدول زیاد راغب فکر کردن به این پیشنهادات نبودم البته از چند تیم لیگ دویی پیشنهادهای خوبی ارائه دادند اما با توجه به تعصبی که به تیم شهرم داشتم ترجیح دادم در آوالان بمانم.

وی افزود : تلاش من این است که به عنوان آقای گلی لیگ برسم ولی متاسفانه در نیم فصل دوم داورها خیلی آسان بدون اینکه حرکت یا حرف زشتی را انجام دهم  اخراجم می کنند و این موضوع باعث می شود در اکثر بازی ها محروم بوده و نتوانم بازی کنم و به نوعی می توانم بگویم داورها سر من را در هر بازی می برند! در نیم فصل اول ۱۲ بازی برای تیم انجام داد و در طول این ۱۲ بازی فقط یک کارت زرد دریافت کردم اما در نیم فصل دوم تا بدین لحظه دو بار داوران بازی به من کارت قرمز نشان داده اند و در صحنه هایی که صد در صد روی من خطای پنالتی شده است به نشانه تمارض کارت زرد نشان داده اند و این اتفاقات نمی تواند طبیعی باشد چرا که اصلا من در دوران فوتبالی ام یک بار هم کارت قرمز نگرفتم و داورهای عزیز با این کار فوتبالم را به نابودی می کشانند چرا که با هر محرومیت از کوروس رقابت آقای گلی عقب می مانم.

گلزن برتر آوالان در خصوص عملکرد داوران در رقابت های لیگ دو گفت : نظارت بر لیگ دو خیلی کم بوده و عدم نظارت بر عملکرد داوران باعث شده که حق بسیاری از تیم ها مخصوصا تیم ما ضایع شود ؛ تیم ما از داوری ها بیشترین لطمه را دیده و اگر اشتباهات داوری نبود به جرئت می توانم بگویم تیم ما با اقتدار و اختلاف امتیاز زیاد صدرنشین گروه بود.

او در خصوص بازی فردای تیمش مقابل سردار بوکان اظهار کرد : خدا را شکر که هواداران دو تیم رابطه خوبی با یکدیگر داشته و روی هر دو تیم تعصب خاصی دارند با اینکه تیم ما مصدوم و محروم زیادی دارد اما ما با احترام به تیم حریف برای کسب پیروزی پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت و امیدوارم فردا شاهد بازی خوب و به دور از حواشی از سوی هر دو تیم باشیم.
ترند های روز