۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
پیش بازی مس نوین کرمان - فولادنوین اهواز؛

زور آزمایی صنعتی های لیگ دردل کویر/بجنگ تا بمانی

دو تیم صنعتی مس نوین کرمان و فولادنوین اهواز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ‌ دو به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۹۳۰۸۲

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال صنعت مس نوین کرمان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ‌ دسته دوم روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهرداری کرمان میزبان دیگر تیم صنعتی گروه اول یعنی تیم فولادنوین اهواز خواهد بود.

این بازی از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است تیم مس نوین که از اول فصل جاری حواشی متعددی را بر خود دید و ثباتی را از لحاظ ساختار کادرفنی نداشت و به چند بار نیمکت این تیم دستخوش تغییرات شد همچنان فانوس بدست بوده و با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه اول قرار گرفته و در تلاش با کسب حداکثر امتیازات بازی های پیش رو به نوعی خود را از قعر جدول جدا کند در آن سوی میدان فولادی ها که هزینه متوسطی در تیم خود داشتند موفق شدند با کسب نتایج متوسط تا به اینجای لیگ رتبه تک رقمی خود را حفظ کنند و با ۲۴ امتیاز و با تفاضل گل کمتر از کاسپین قزوین در رده هشتم جدول قرار بگیرند آنها در این بازی تلاش خواهند کرد ضمن امتیازگیری خود را به بالای جدول برسانند.

از لحاظ آماری مس نوین با ۲۷ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی این گروه را در اختیار داشته و در مقابل فولادنوین با ۱۲ گل خورده سومین تیمی است که خط دفاع مستحکم و قوی را در اختیار دارد.

مسی ها تا به اینجای لیگ ۱۲ و فولادی ۱۷ گل به ثمر رسانده اند و این نشانگر این است که دو تیم از خط حمله زهرداری بهره نمی برند.

جدال دو تیم برای مسی ها یک فینال بقاء و برای فولادی ها سکوی پرتاپ در جدول محسوب می شود اگر مسی ها نتوانند امتیازات لازم را از این‌ بازی کسب کنند بیش از پیش به سقوط نزدیک خواهند شد و اگر فولادی ها به سه امتیاز بازی برسند این شانس را خواهند داشت تا با عدم نتیجه گیری سایر تیم های بالانشینش جهش چند پله ای در جدول داشته باشد.

کوبل داوری :

عباس صادقی - نجف پناهی - حمیدرضا امامی - عباس کارگر - ناظر داوری : سیداحمد صالحی
ترند های روز