۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
پیش بازی چوکا تالش - خوشه طلایی ساوه؛

جدال سخت ساوه ای ها در قلعه عقاب ها/چوکا ترمز صدرنشین را می کشد؟

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دو میزبان تیم خوشه طلایی ساوه صدرنشین گروه اول خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۸

به گزارش"دی اسپورت"، حساس ترین بازی هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم روز دوشنبه بین دو تیم چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه برگزار خواهد شد این بازی قرار است راس ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش آغاز شود.

جدال دو تیم جدالی حساس و سرنوشت ساز مخصوصا برای چوکایی ها محسوب می شود چرا که چوکا در صورت برتری در این بازی علاوه بر تثبیت جایگاه می تواند اختلاف امتیازی خود با صدر را کاهش دهد.

چوکایی ها که یک بازی کمتر از رقیب خود دارند تا بدین جا با کسب ۲۹ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به مقاومتی ها در رده چهارم جدول قرار دارند و این بازی خانگی فرصت مناسبی برای چوکا است تا با برتری برابر خوشه طلایی بیش از پیش به صدر جدول نزدیک شود.

در سوی دیگر میدان ساوه ای ها که مدتی است در صدر جدول قرار دارد و اختلاف امتیازی ۵ امتیازی را با تیم دوم جدول ایجاد کرده در این بازی به دنبال افزایش این اختلاف امتیازی خواهد بود شاگردان عاشوری به خوبی می دانند که امتیاز از دست دادن در این بازی می تواند در آینده برایشان گران تمام شود از این رو تلاش خواهند کرد که با امتیاز و دست پر قلعه عقاب ها را ترک کنند.

از لحاظ آماری چوکا و خوشه با ۱۸ گل زده در خط حمله وجه مشترکی دارند اما در خط دفاعی خوشه طلایی با ۹ گل خورده برترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است.

کوبل داوری :

اشکان خورشیدی - امین اسکندری - حیدرعلی صیامیان - محمد معافی - ناظر داوری : رحیم رحیمی مقدم