۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
با آرامش کامل خود را مهیای دربی شیراز می کنیم؛

مهابادی : بازی مقابل تیم پرمهره همیشه سخت است

سرمربى تيم فوتبال فجرسپاسى گفت: بازي سختى را برنده شديم.
کد خبر: ۹۳۲۹۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ داود مهابادي پس از كسب پيروزي در بازي خانگي مقابل كارون اروند خرمشهر در كنفرانس خبري در جمع خبرنگاران گفت : ابتدا اين برد را به هواداران خونگرم شيرازي تقديم مي كنم ؛ خدا را شكر كه يك بازي سخت را برنده شديم بازيكنانم در نيمه اول فوتبال خوبي ارائه كردند ولي چون تيم حريف با لايه هاي دفاعي بسته بازي مي كرد قدري كار سخت شد دو موقعيت بدست آوردیم كه دروازه بان حريف مانع گل زدن تيم ما شد.

مهابادی ادامه داد : در نيمه دوم بازيكنان ما هر انچه را كه در طول هفته تمرين كرده بوديم به اجرا گذاشتند و توانستيم به گل برسيم و چند موقعيت ديگر هم ايجاد كرديم كه مي بايست در زدن ضربات اخر دقت بيشتري مي كرديم.

سرمربی فجر افزود : هر چه به دقايق پاياني بازي نزديك شديم متناسب با تاكتيك تيم حريف تعويض كرديم و سعي در كنترل بازي داشتيم ولي بايد اذعان كرد بازي در مقابل تيم هايی كه بازيكنان باكيفيت و پر مهره ای را در اختیار دارند كمي مشكل مي شود و به همين خاطر حدود بيست دقيقه پاياني نتوانستيم آن كيفيت دقايق ابتدايي نيمه دوم را داشته باشيم.

وي در خصوص داوری این بازی بیان داشت : داوري روز بسيار خوبي داشت و از تيم داوري راضي هستم.

وي در خصوص تيم حريف گفت : تيم كارون از مربي با دانشي بهره مي برد و قطعا جاي انها در رتبه كنوني جدول نمي باشد و مطمئن باشيد در هفته هاي آتي بهتر خواهند شد.

وي در خصوص دربي هفته اينده شیراز اظهار کرد : دربي شرايط خاص خود را دارد و در طول هفته در كمال آرامش خود را مهياي حضور در دربي مي كنيم.
ترند های روز