۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
اروند خرمشهر 2 - بادران تهران 1؛

دومین باخت متوالی کاظمی با بادرانی ها

تیم فوتبال اروند خرمشهر برابر تیم بادران تهران با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت.
کد خبر: ۹۳۶۳۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز تیم فوتبال اروند خرمشهر در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک موفق شد در ورزشگاه نفت و گاز اروندان با نتیجه دو بر یک تیم بادران تهران را شکست دهد.

پیروزی خرمشهری ها در حالی در این بازی بدست آمد که آنها از زمان حضور هومن افاضلی طعم برد را نچشیده بودند و همچنان با بدون برد در قعر جدول مسابقات قرار گرفته بودند آنها با توجه به برد خونه به خونه بابل در بازی روز گذشته برابر شهرداری تبریز نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند.

بادرانی ها نیمه اول بازی را با غافلگیری شروع کردند و موفق شدند توسط هاشم بیک زاده، بازیکن باتجربه شان گل اول بازی را به ثمر رسانده تا میزبان را در شوک فرو ببرند در ادامه کارون برای جبران گل خورده پیش آمد اما بادران رو به دفاع منطقی آورد تا بازی را کنترل کند. ولی این پایان کار نبود و رحیم آلبوغبیش در دقیقه 37 بر روی یکی از حملات تیمش با ضربه‌ای فنی کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

پس از شروع نیمه دوم کارونی‌ها که برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کردند بر شدت حملات خود اضافه کردند و از آن طرف شاگردان فرهاد کاظمی هم در ضد حملاتی صاحب موقعیتی شدند که با دفاع میزبان رو به رو شد. اما در دقیقه 70 باز هم آلبوغبیش گل دوم را در یک حمله وارد دروازه روشنگر کرد

 با برتری امروز خرمشهری ها در برابر بادران طلسم نبردن این تیم شکست و افاضلی توانست پس از چند هفته حضور در این تیم اولین برد را با این تیم تجربه کند.

از سویی دیگر بادرانی ها که با تغییر سرمربی خود سعی در وارد کردن شوک به تیمشان شدند تا شاید با تغییر سرمربی تحولی در این تیم ایجاد شود اما این تغییر تا بدین لحظه جواب مثبتی نداده و فرهاد کاظمی در دومین حضورش در نیمکت نارنجی پوشان تهرانی با باخت برابر اروند قعرنشین  دومین شکست متوالی خود را با این تیم تجربه کرد.

کارون اروند با این برد ۱۸ امتیازی شد و با فرار از قعر جدول به رتبه پانزدهم جدول رسید. بادران تهران هم با ۲۵ امتیاز در همان رده نهم باقی ماند