۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
پیش بازی گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی؛

جنگ نابرابر لیگ در سیرجان / ممی و سوادی شکست صدرنشین

تیم صدرنشین گل گهر سیرجان در جدالی حساس به مصاف تیم متحول شده ملوان بندر انزلی خواهد رفت تا در صورت کسب برد جایگاه صدر جدولی خود را تثبیت کند .
کد خبر: ۹۳۸۱۱
به " گزارش دی اسپورت " ، تیمهای گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:15 روز سه شنبه سی ام بهمن ماه به مصاف هم خواهند رفت .

گل گهر که جهش خوبی در صدر جدول لیگ پیدا کرده بود با تساوی در دو بازی اخیر خود نگرانی در بین هواداران این تیم بیشتر کرد تا فاصله مدعیان کمتر شود.

وینگو و شاگردانش با استراحت در هفته گذشته حال با روحیه ای مضاعف این هفته برای تثبیت صدرنشینی خود به میدان خواهند رفت و تحت هیچ شرایطی دوست ندارند سه امتیاز خانگی را از دست بدهند حال آنکه حریفشان ملوان با انگیزه و متحول شده باشد .

وینگو بدنبال تثبیت صدرنشینی با شکست ممی و شاگردانش

اما کشتی ملوانان با صیدهای پربار در هفته های اخیر این بار به سیرجان رسید تا تور خود را برای کسب امتیاز مقابل صدرنشین و در خانه حریف پهن کند .

ممی و شاگردانش در هفته بیست و سوم دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند سرخ پوشان پاکدشت را در خانه با نتیجه 2 بر 1 متوقف کنند تا با روحیه مضاعف در صدد یقه گیری این بار گل گهر صدرنشین در سیرجان باشند .

جایگاه دو تیم در جدول :

گل گهر با 5 امتیاز اختلاف 41 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و این تیم با 37 گل زده هجومی ترین تیم لیگ نیز لقب گرفته است و قطعاً مدافعان ملوان روز سختی خواهند داشت .

وینگو بدنبال تثبیت صدرنشینی با شکست ممی و شاگردانش

قوی سپید انزلی نیز با برد شیرین هفته قبل 21 امتیازی در جایگاه یازدهم قرار دارد و برد در این دیدار می تواند انزلی چی ها را یکی ، دو پله بالا بکشد تا کاملاً خود را از منطقه خطر دور کند .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای  مهدی نجار سوت خواهد زد که در امر قضاوت این دیدار آقایان مهدی سیفی ، علی رعیت و فرزین تمیزی ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز سید احمد صالحی می باشد .