۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد؛

غلامی : به کری خوانی گل گهری ها توجه ای نداریم

هافبک ملوان بندرانزلی گفت : به کری خوانی و جوسازی بازیکنان گل گهر توجه ای نداریم و فقط برای برد به زمین مسابقه خواهیم رفت‌.
کد خبر: ۹۳۸۹۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ پوریا غلامی در خصوص بازی با سرخپوشان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : تیم سرخپوشان یکی از تیم های خوب لیگ است و در مقابل ما نیز در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشته و نتایج خوبی را کسب کرده ایم.

غلامی افزود : ما بازی را خوب شروع کردیم و همین موضوع باعث شد تا به گل دست یابیم پس از گل اول آنها رو به جلو بازی کرده و در صدد جبران بودند اما ما با استفاده از ضد حملات موفق شدیم گل دوم و برتری را نیز به ثمر برسانیم.

او در خصوص اینکه ملوان در هفت دیدار اخیر خود شکستی را متحمل نشده و شرایط خوبی را به خود گرفته بیان داشت : تغییرات در کادرفنی باعث شد تا شناخت کادرفنی از بازیکنان و بالعکس شناخت بازیکنان از تفکرات کادرفنی زمان بر باشد پس از شناخت کامل بازیکنان و کادرفنی تیم ملوان شرایط بهتری را پیدا کرده و توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

هافبک ملوان اضافه کرد : البته پیش از این ملوان بازی های خوبی را ارائه می داد اما نتایج خوبی را کسب نمی کرد اما در حال حاضر تیم هم بازی خوبی را ارائه می دهد و هم نتایج مطلوبی را کسب کرده است و این امیدواری را بین هواداران ایجاد کرده تا پایان فصل در بین ۶ تیم اول جدول قرار بگیرد.

او در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی در تیم ملوان ایجاد نمی شد این تیم مدعی صعود بود یا خیر گفت : اگر مشکلاتی پیش روی تیم نبود صد در صد ملوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود چرا که ملوان هوادارانی دارد که پشتوانه قوی این تیم هستند و می تواند در این امر نیز موفق باشد.

وی افزود : جایگاه ملوان لیگ برتر است و باید مسئولان دست به دست هم دهند تا ملوان به روزهای خوش خود بازگردد.

غلامی در خصوص بازی حساس فردای ملوان برابر گل گهر بیان کرد : گل گهر تیم خوب و صدرنشین لیگ است اما ما ملوان هستیم و برای برد به میدان می رویم بازی سختی هم برای ما و هم برای آنها خواهد بود و کری خوانی بین بازیکنان فایده ای ندارد و همه این مسائل در زمین بازی مشخص خواهد شد.

او افزود : به جوسازی و کری خوانی بازیکنان گل گهر توجه ای نداریم و آنها سعی دارند با ایجاد جو و حاشیه تیم ما را متزلزل کنند اما تیم و باریکنان ما بزرگ هستند و به هیچ وجه به این جوسازی ها توجه ای ندارند و نخواهند داشت.