۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
پیش بازی مقاومت - سردار بوکان؛

نوار‌ تساوی های مقاومت پاره می شود؟

تیم فوتبال مقاومت تهران در هفته بیستم رقابت های لیگ دو میزبان تیم سردار بوکان خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۳۹
نوار‌ تساوی های مقاومت پاره می شود؟به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مقاومت تهران روز دوشنبه در ورزشگاه عطر سیب باقرشهر در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم پذیرای تیم رده نهم جدول یعنی سردار بوکان خواهد بود.

مقاومت در حالی پا به این مسابقه می گذارد که علارغم کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول در نیم فصل روزهای کم فروغی را داشته و نتوانسته عملکرد و نتایج مطلوبی را کسب کند و این موَوع باعث شده آنها در جدول جایگاه دومی خود را از دست داده و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول افزایش دهند.

شاگردان کلیوندی در دیدارهای اخیر خود از شروع نیم فصل دوم تا پایان هفته نوزدهم فقط طعم یک برد آن هم مقابل چوکای تالش که در خانه حریف بدست آمد را چشیده اند آنها در ۶ دیدار خود یک برد و ۵ مساوی را کسب کرده و به نوعی روی نوار تساوی ها قرار دارند.

تساوی در ۵ دیدار اخیر و از دست دادن ۲ امتیاز از هر بازی باعث شده تا مقاومت ۱۰ امتیاز حساس را از دست بدهد و در مجموع از اول فصل تا پایان هفته نوزدهم با کسب ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول قرار بگیرد.

بی شک دیدار فردای مقاومتی ها برابر تیم سردار متحول شده حساس و جذاب خواهد بود.

سرداری ها نیز که تحول عظیمی را در ساختار مدیریتی و فنی خود ایجاد کرده اند توانسته اند از روزهای بحرانی خود فاصله گرفته و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای اخیر امیدهای خود را برای جهش در جدول زنده نگه دارند ، آنها هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

دیدار رفت دو تیم در بوکان با تساوی پرگل دو بر دو خاتمه یافته بود.

از لحاظ آماری نیز مقاومت با ۳۵ گل زده برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند اما مهاجمان این تیم علارغم ۳۵ گل زده در طول فصل در دیدارهای اخیر در امر گلزنی ناکام بوده اند و باید دید مقاومتی ها در دیدار فردا به این ناکامی ها پایان خواهند داد.

کوبل داوری :

امیرسامان سلطانی - هاشم خدابنده لو - سعید محمدی - مصطفی عزیزی - ناظر داوری : ایرج احمدی
ترند های روز