۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
خوشه طلایی 3 - استقلال اهواز 0؛

خوشه در مسیر لیگ یک/ آبی ها کاندیدای جدید سقوط

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه برابر استقلال اهواز به برتری پرگل دست یافت.
کد خبر: ۹۳۸۹۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در یک بازی یک طرفه توانست برابر استقلال اهواز به برتری پرگل سه بر صفر دست یابد.

شاگردان عاشوری در همان دقایق اولیه بازی با حاکم بودن بر توپ و میدان موفق شدند صاحب یک ضربه پنالتی شده تا این ضربه پنالتی را محسن رحیمی مقدم تبدیل به گل اول بازی و خوشه طلایی کند.

ساوه ای ها پس از به ثمر رسیدن گل اول و تضعیف روحیه حریف گل دوم و سوم را به ترتیب توسط جواد ضیغمی و محمد چهارمحالی به ثمر رساندند تا بتوانند بازی را در ادامه با آرامش خاصی دنبال کنند.

خوشه طلایی با این پیروزی مقتدرانه و با کسب ۴۱ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و فاصله امتیازی خود با سایر مدعیان را افزایش داد.

ساوه ای ها با بسته نگه داشتن دروازه رکورد ۶۳۰ دقیقه گل نخوردن خود را حفظ کرده و عنوان برترین خط دفاع لیگ را با ۹ گل دریافت کرده به نام خود ثبت کردند علاوه بر این رکورد و عنوان آنها با برتری امروز مجموع بردهای خود را به عدد ۱۲ رسانده و از این حیث نیز در بین تیم ها بیشترین برد در طول مسابقه را کسب کرده اند.

در آن سوی میدان آبی های اهواز اصلا حال و روز خوشی ندارند و با در پیش گرفتن روند نزولی روز به روز به سقوط نزدیک تر می شوند آنها با این شکست همچنان در رده یازدهم جدول قرار گرفتند و جز یکی از کاندیدهای اصلی سقوط محسوب می شوند‌.
ترند های روز