۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم؛

از لغو دربی اهواز تا برتری بالانشینان جداول لیگ

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم با برگزاری بازی های گروه اول و دوم به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۳۸۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز رقابت های لیگ دسته دوم با برگزاری بازی های گروه اول وارد هفته بیست و یکم شد در مهم ترین و حساس ترین بازی این هفته تیم فوتبال کاسپین قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پذیرای تیم رده دومی داماش گیلان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر و گل های جابر نصیری در واپسین لحظات وقت های اضافه نیمه اول و علی آل کثیر در دقیقه ۴۷ بازی به پایان رسید تا داماشی با کسب سه امتیاز این بازی در مجموع ۴۰ امتیازی شده و با حفظ جایگاه خود همچنان جدی ترین تعقیب کننده تیم خوشه طلایی ساوه در صدر جدول باشد.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد با تک گل علی محمد چراغی آقای گل سابق لیگ دو و مهاجم جدید خود تیم نگون بخت شهرداری همدان را از پیش رو بردارد تا همچنان با ۴۴ امتیاز به یک تازی خود در صدر جدول ادامه دهد. 

در بازی سوم این گروه نیز مقاومت تهران توانست با برتری یک بر صفر برابر تیم سختکوش شهرداری بم و قرار گرفتن در رده سوم جدول همچنان امیدهای خود را برای صعود مستقیم و یا صعود به مرحله پلی آف زنده نگه دارد، تک گل مقاومتی ها در این دیدار را حمزه خضیراوی در دقیقه ۱۰ بازی به ثمر رساند.

تیم رده چهارمی چوکای تالش نیز در ورزشگاه پوریای ولی تالش با نتیجه تساوی بدون گل برابر تیم قعر جدولی ایرانجوان بوشهر متوقف شد تا فرصت کاهش اختلاف امتیازی خود با سایر رقبا در بالای جدول را از دست بدهد.

تیم فوتبال قعر جدولی مس نوین کرمان نیز به دلیل عدم حضور آوالانی ها بدون انجام بازی صاحب سه امتیاز آسان و بدون دردسر شد.

شایان ذکر است دربی اهواز در این گروه بین تیم استقلال اهواز و فولادنوین اهواز روز گذشته به دلیل عدم حضور نیروهای امنیتی لغو و قرار است در خصوص این بازی پس از بررسی گزارشات مقامات رسمی مسابقه تصمیم گیری شود.

همچنین سرداری ها در این هفته از رقابت ها با قرعه استراحت رو به رو شده بودند.

در بازی های گروه دوم که عصر روز چهارشنبه ۸ اسفندماه ۹۷ برگزار شد در یکی از حساس ترین دیدارها تیم فوتبال پاس همدان موفق شد در یک بازی سخت و دشوار برابر شهرداری فومن با تک گل رسول رضایی که در دقیقه ۴۶ بازی به ثمر رسید به پیروزی دست یابد تا علاوه بر حفظ جایگاه فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهد پاسی ها با سه امتیاز امروز ۳۰ امتیازی شده و به دلیل تفاضل کمتر از نیروی زمینی تهران در رده سوم جدول قرار گرفت.

در دومین بازی مهم این گروه تیم فوتبال نیروی زمینی تهران موفق شد در یک بازی پرگل و پر برخورد تیم قعرجدولی مس شهربابک را با گل های حسین سنگرگیر ، فرشید لک ، حمدالله ابدام (از روی نقطه پنالتی) و سیاوش بهرامی شکست داده تا همچنان جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند شهربابکی ها نیز با این باخت یک قدم دیگر به سقوط به دسته پایین تر نزدیک شدند.

در سومین بازی گروه تیم فوتبال نفت امیدیه با توقف یک بر یک برابر تیم رده دوازدهمی استقلال رامشیر فرصت صعود به رده های بالاتر را از دست داد تا با کسب یک امتیاز بازی ۲۸ امتیازی شده و با یک پله سقوط در رده پنجم جدول قرار بگیرد رامشیری ها نیز با کسب این تساوی کار سختی را در ادامه برای رهایی از قعر جدول خواهند داشت.

نفت و گازی ها در این هفته از رقابت ها شروع طوفانی داشتند و موفق شدند در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر صفر حریف خرم آبادی خود را از پیش رو بردارند و جهش چهار پله ای در جدول داشته و جای نفت امیدیه را در رده چهارم جدول بگیرند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه نیز با کسب تساوی دو بر دو برابر شهدای بابلسر فرصت جهش در جدول را از دست داد و با ۲۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفت شهدا نیز با ۲۲ امتیاز در همان رده یازدهم باقی ماند.

شایان ذکر است تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان در این هفته از رقابت ها با قرعه استراحت رو به رو شده بود.
ترند های روز