۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
نیروی زمینی تهران 4 - مس شهربابک 1 ؛

آقا مجید و سقوطی دیگر / مصمم مثل نیرو

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با نتیجه پرگل چهار بر یک برابر تیم قعر جدولی مس شهربابک به برتری دست یافت.
کد خبر: ۹۴۴۵۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و یکم عصر امروز تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در دیداری پرگل موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم قعر جدولی مس شهربابک را از پیش رو بردارد.

برتری پرگل شاگردان روانخواه در حالی بدست آمد که آنها تا پایان نیمه اول با یک گل از حریف شهربابکی خود عقب بودند اما با شروع نیمه دوم موتور گلزنی نیروی زمینی شروع به کار کرده و آنها با حملاتی که روی دروازه حریف داشتند موفق شدند در دقیقه ۵۲ توسط حسین سنگرگیر به گل تساوی دست یابند پس از گل تساوی مجددا این شاگردان روانخواه بودند که بازی روان و حملات شدید موفق شدند در دقیقه ۶۰ توسط فرشید لک به گل دوم بازی دست یابن.

بازیکنان تیم فوتبال نیروی زمینی با ثمر رسیدن گل دوم روحیه و اعتماد بنفس مضاعف گرفته و موفق شوند بازی بدون استرس و منطقی را از خود به نمایش بگذارند آنها در ادامه توانستند به ترتیب در دقیقه ۷۱ صاحب یک ضربه پنالتی شده و این ضربه پنالتی توسط حمدالله ابدام تبدیل به گل سوم آنها شد همچنین در دقیقه ۸۲ سیاوش بهرامی موفق شد گل اول خود و چهارم تیمش را وارد دروازه حریف شهربابکی کنند تا شکست سنگینی را برای این تیم و عبدالمجید باقری نیا تحمیل کنند.

نیروی زمینی تهران با این برد ۳۰ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از تیم پاس در رده دوم جدول باقی ماند مس شهربابک نیز که هفته پیش با شکست پرگل شهدا امیدها را در دل هواداران شهربابکی زنده کرده بود با شکست سنگین امروز همچنان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا این تیم یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود در صورتیکه این تیم با باقری نیا به دسته پایین تر سقوط کند این دومین تیم متوالی خواهد بود که با هدایت باقری نیا در دو فصل متوالی به دست پایین تر سقوط می کند.

این بازی نیز به مانند بازی شهدا و بعثت کرمانشاه بازی پربرخوردی بود و داور مسابقه در این بازی نیز از کارت های زرد و قرمز خود مکررا استفاده کرد که سهم کارت های دریافت‌ شده در این بازی ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز برای تیم نیروی زمینی و چهار کارت زرد و یک کارت قرمز برای تیم مس شهربابک خواهو بود.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در هفته بیست و دوم در کرمانشاه مهمان تیم بعثت و تیم مس شهربابک در استادیوم خانگی خود پذیرای تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.