۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
نفت و گاز گچساران 4 - خیبر خرم آباد 0؛

نفت و گاز با چهار گل چهارم شد!

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با برتری برابر خیبر خرم آباد به رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم صعود کرد.
کد خبر: ۹۴۴۵۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز در بیست و یکمین بازی خود در رقابت های لیگ دسته دوم در مصاف با تیم خیبر خرم آباد با نتیجه پرگل چهار بر صفر به برتری دست یافت.

گچسارانی در یک بازی کاملا یک طرفه موفق شدند با تحمیل شکست سنگین به تیم حریف در جدول جهش چهار پله ای داشته و در جای نفت امیدیه را در چهارم جدول بگیرد.

در این بازی که از ساعت ۱۴:۴۵ در استادیوم شهدای نفت گچساران برگزار شد شاگردان نادریان با ارائه یک بازی هجومی و حملات متعدد بر روی دروازه حریف خرم آبادی خود موفق شدند در دقیقه ۲۲ صاحب یک ضربه پنالتی شوند تا و از روی همین ضربه پنالتی توسط فرشید علیزاده به گل اول بازی دست یابند چیزی از گل اول نگذشته بود که سیدمحمدامین ترابی در دقیقه ۲۴ بازی موفق شد گل اول خود و دوم گچسارانی ها را وارد دروازه حریف کند، شش دقیقه پس از گل دوم گچسارانی ها باز این علی کرمی باریکن نفت و گاز بود که نتوانست برای سومین بار دروازه حریف را باز کند تا نیمه اول با برتری سه گله گچسارانی ها خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم باز این گچسارانی ها بودند که از برتری خود نهایت استفاده را کرده و در دقیقه ۶۳ توسط سیروس صادقیان به گل چهارم بازی دست یابند و در پایان نیز با همان چهار گل برابر حریف پایین جدولی خود پیروز شوند.

نفت و گازی ها با برتری امروز ۲۸ امتیازی شده و با صعود چهار پله ای در جدول جای نفت امیدیه را در رده چهارم جدول گرفتند خیبر نیر با شکست سنگین امروز همچنان با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در این بازی نیز داور مسابقه سه کارت زرد و یک کارت قرمز برای نیروی زمینی و چهار کارت زرد و یک کارت قرمز برای مس شهربابک نشان داد.

شایان ذکراست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بایستی در هفته بیست و دوم به مصاف مس شهربابک و خیبر خرم آباد در زمین خود پذیرای آرمان گهرسیرجان صدرنشین لیگ خواهد بود.