۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
نفت امیدیه 1 - استقلال رامشیر 1؛

نفت بزرگترین ناکام هفته / آقا معلم ترمز نفت را کشید

تیم فوتبال نفت امیدیه برابر استقلال رامشیر با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نفت امیدیه عصر دیروز در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم در استادیوم شهدای نفت امیدیه در مصاف با تیم پایین جدولی استقلال رامشیر با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا فرصت کاهش اختلاف امتیاز با صدر و صعود در جدول را از دست بدهد.

امیدیه ای ها در این بازی با ترکیب ثابت و مدنظری که تاجدار پس از هفته ها به آن دست پیدا کرد برابر حریف رامشیری خود صف آرایی کردند آنها با ترتیب دادن حملات متعدد روی دروازه استقلال رامشیر در صدد گلزنی به این تیم بودند که در محقق این امر در نیمه اول موفق نبودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم و تغییر تاکتیک از سوی امیدیه ای ها آنها موفق شدند در دقیقه ۵۲ بازی توسط مسعود اشرفی به گل اول بازی دست یابند پس از گل نفت امیدیه آنها برای حفظ نتیجه به عقب نشستند و سعی کردند روی ضد حملات موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کنند همین امر نیز موجب شد رامشیری هایی که چیزی برای از دست دادن در این مسابقه نداشتند جلو کشیده و با فشار بر روی دروازه نفت موفق شوند در دقیقه ۷۳ بازی توسط سیدعلاء خلف زاده به گل تساوی دست یابند.

پس از گل تساوی استقلال رامشیر در حالیکه نفت حملات پرتعدادی روی دروازه رامشیری ها برای زدن گل برتری انجام داد اما این شاگردان عباس میرسالاری بودند که با چنگ و دندان از یک امتیاز بدست آورده خود محافظت کردند تا بازی با همان نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

فرصت سوزی های نفتی ها و از دست دادن دو امتیاز ارزشمند موجب شد تا آنها با از دست دادن رده چهارمی خود فرصت کاهش امتیاز با بالانشینان جدول و صعود در جدول را از دست بدهند.

نفت امیدیه با یک امتیاز این بازی مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۸ رساند و در رده پنجم جدول جا گرفت استقلال رامشیر نیز با رساندن امتیازات خود به عدد ۲۱ همچنان در رده دوازدهم جدول باقی ماند تا خطر سقوط بیش از پیش آنها را تهدید کند.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت امیدیه در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم در یکی از حساس ترین بازی های این هفته برابر پاس همدان صف آرایی خواهد کرد تیم استقلال رامشیر نیز بایستی در ورزشگاه خالی از تماشاگر رامشیر به مصاف پرسپولیس گناوه برود.