۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
؛پیش بازی خوشه طلایی ساوه - کاسپین قزوین؛

کاسپین چهاردهمین قربانی خوشه می شود؟ / دقیقی بدنبال حفظ آبرو

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دو میزبان تیم کاسپین قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۵۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه عصر فردا در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهیدچمران میزبان تیم کاسپین قزوین خواهد بود.

ساوه ای ها در حالی پا به این مسابقه می گذارند که چند هفته ای است با نتایج درخشان و مطلوب خود صدرنشین بلامناظه گروه اول لیگ دسته دوم هستند و هر بازی با کسب حداکثر امتیازات فاصله خود را با سایر مدعیان لیگ افزایش می دهند آنها هفته گذشته با برتری برابر شهرداری همدان با گلزنی مهاجم جدید خود که اتفاقا عنوان آقای گلی لیگ دو را نیز یدک می کشد موفق شدند این تیم را در زمین خود شکست داده و صدرنشینی شان را تثبیت کنند ساوه ای ها در دیدار امروز نیز تلاش خواهند کرد تا با برتری برابر حریف قزوینی خود به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهند.

در سوی مقابل کاسپین قزوینی حضور دارد که پیش از شکست برابر شهرداری بم و داماش گیلان امیدی برای صعود به پلی آف و حتی صعود مستقیم را داشتند اما با شکست در دو هفته متوالی عملا شانس این تیم برای صعود کم رنگ تر شد آنها با علم بر این موضوع صرفا جهت حفظ آبرو و کسب رتبه تک رقمی و آبرومندانه در ادامه مسابقات شرکت خواهند کرد تا از حیثیت فوتبال قزوین دفاع کنند.

تیم خوشه طلایی ساوه تا پایان هفته بیست و یکم ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۹ گل نیز دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد خوشه از خط دفاعی مستحکمی برخوردار است و کار گلزنی برای این تیم سخت و دشوار می باشد در مقابل تیم کاسپین قزوین ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۱۹ گل نیز از حریفان خود دریافت کرده است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است مصطفی مناجاتی قضاوت این دیدار بر عهده داشته و ابراهیم امتنانی - مسعود دهقان نیز وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد حسین نجاتی نیز ناظر داوری این دیدار می باشد.

ترند های روز