۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
پیش بازی مس شهربابک - بعثت کرمانشاه؛

رقابت داغ برای صعود و سقوط / امیدها همچنان زنده است

تیم فوتبال مس شهربابک عصر امروز پذیرای تیم فوتبال بعثت کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۸۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال مس شهربابک در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم عصر امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس این شهر میزبان بعثت کرمانشاه خواهد بود.

دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی خواهند کرد که هر یک از تیم ها در هفته های پایانی شانس متفاوت تری نسبت به هم دارند شهربابکی ها که در قعر جدول قرار گرفته اند همچنان این شانس را دارند که با کسب امتیازات لازم در هفته های پایانی بتوانند سهمیه تیم خود را در رقابت های لیگ دسته دوم حفظ کنند و در سمت مقابل کرمانشاهی ها نیز این شانس را دارند که با کسب امتیازات در هفته های باقی مانده مجددا به جمع مدعیان بازگشته و بتوانند به رقابت های لیگ یک راه یابند.

کرمانشاهی ها رکورد تغییر سرمربی در فصل جاری را شکستند و دراین فصل سه بار سرمربی خود را تغییر دادند و در نهایت جهانبخش جعفری سرمربی نیم فصل اولشان را به تیم بازگردانند تا شاید کار نیمه تمام خود را تمام کند.

دیدار رفت دو تیم در کرمانشاه با نتیجه یک بر صفر به سود بعثت خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال مس شهربابک با کسب ۱۷ امتیاز از ۲۲ بازی انجام داده در قعر جدول و تیم بعثت کرمانشاه با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده علی سام بوده، محمدرضا بیژنی و صدرالله صفری وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد علیرضا کهوری نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز