۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
نفت و گاز 3 - آرمان گهر 1؛

شهبا بالاخره تسلیم شد / آرمان گهر در راه گل گهر

تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان صدرنشین گروه دوم لیگ دسته دوم با شکست سنگین برابر نفت و گاز گچساران جایگاه خود در صدر جدول را از دست داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم میزبان صدرنشین گروه دوم رقابت ها بود که در پایان موفق شد با نتیجه پرگل سه بر یک این تیم را با شکست بدرقه کند.

گچسارانی ها که در این بازی با روحیه مضاعفی برابر حریف خود قرار گرفته و بدنبال برد بودند با شروع فوق العاده و ارائه یک بازی منطقی و هجومی موفق شدند در همان دقایق ابتدایی بازی توسط محمدرضا فلاحیان دروازه سیرجانی ها را باز کنند، آنها پس از به ثمر رسیدن گل اول کار را محتاطانه پیش برده و همین امر سبب شد تا گل تساوی را در دقیقه ۲۵ بازی دریافت کنند اعتماد بنفس بالای گچسارانی ها موجب شد تا بازیکنان این تیم فشارات زیادی را روی دروازه حریف بیاورند تا در نهایت موفق شوند در دقیقه ۷۴ گل دوم را توسط علی کرمی وارد دروازه حریف سیرجانی کنند تا ورزشگاه شهدای نفت را به حالت انفجار در بیاورند ، پس از گل دوم این نفت و گازی ها بودند که فشار بر روی دروازه حریف را حفظ کردند و موفق شدند در دقیقه ۸۱ صاحب یک ضربه پنالتی شده و از همان ضربه پنالتی توسط محمد مجرد به گل سوم بازی برسند.

نفت و گاز با برتری در بازی امروز ۳۲ امتیازی شده و با حفظ جایگاه چهارمی خود در جدول و نزدیک شدن از لحاظ امتیازی به سایر رقبا بین مدعیان اصلی صعود قرار گرفت.

آرمان گهری ها نیز با شکست امروز پس از هفته ها صدرنشینی ، صدر جدول را از دست دادند و موقتا و با توجه به نیمه تمام ماندن بازی پاس و با یک بازی بیشتر در رده دوم جدول قرار گرفتند و در صورتیکه امتیاز پاسی ها در جدول لحاظ شود آنها یک پله دیگر نیز در جدول سقوط کرده و در جایگاه سوم جدول گروه دوم قرار خواهند گرفت.
ترند های روز