۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
شهرداری تبریز 0 - فجرسپاسی شیراز 1؛

انتقام مهابادی از تبریزی ها پس از یک سال

تیم فوتبال شهرداری تبریز برابر فجرسپاسی شیراز متحمل شکست شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر امروز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک برابر تیم متحول شده فجرسپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

فجری ها در این بازی کار را هجومی آغاز کردند و موقعیت هایی را بدست آورند که این موقعیت ها با بدشانسی مهاجمان این تیم از دست رفته و تبدیل به گل نشد فشار فجری ها روی دروازه حریف تبریزی تا جایی شدت گرفت که آنها در نهایت موفق شدند در دقیقه ۴۳ توسط مجتبی حق دوست به گل اول دست یابند و نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم شاگردان حیدر جعفری در شهرداری تبریز حرفی برای گفتن نداشتند و این شاگردان مهابادی بودند که با در اختیار گرفتن نبض بازی موقعیت های زیادی را روی دروازه شهرداری ایجاد کردند اما این حملات کارساز نبود فشار فجری ها در نیمه دوم روی دروازه شهرداری سبب شد تا مدافع حریف با خطا روی مهاجم فجر یک ضربه پنالتی را به آنها هدیه دهد تا طلایی پوشان شیرازی این شانس را داشته باشند تا گل دوم را نیز به ثمر برسانند اما آنها در این امر هم ناکام مانده و نتوانستند پنالتی را تبدیل به گل کنند تا در نهایت بازی با همان یک گل به سود فجری ها خاتمه یابد.

داوود مهابادی که یک سال پیش با تیم نساجی برابر تیم شهرداری متوقف شده بود و همین تساوی منجر به اخراج وی از جمع مازندرانی ها شده بود با برتری در بازی امروز انتقام خود از این تیم را گرفت.

شهرداری تبریز با شکست در بازی امروز با ۲۴ امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کرده و به منطقه خطر نزدیک شد فجری ها هم با سه امتیاز بازی ۳۳ امتیازی شده و در رده نهم جدول قرار گرفتند.