۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

حیدر جعفری : مشکلات تیم ما باید در کتاب گینس ثبت شود

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک برابر فجرسپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹

به گزارش"دی اسپورت"؛ حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از دیدار تیمش برابر فجرسپاسی شیراز در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت : تیم ما علاوه بر اینکه در نیم فصل تقویت نشد، چند بازیکن اصلی خود را از دست داد و ما با این شرایط به تلاش و مبازه خود در لیگ فرسایشی ادامه می دهیم و وضعیت ما به گونه ای است که باید در کتاب گینس ثبت شود.

جعفری ادامه داد : تیم ما در فصل جاری با 15، 16 بازیکن که 50 درصد آنها بازیکن امید و زیر 23 سال هستند، در بازی ها حاضر شده و این موجب شده که ساق های آنها در این لیگ سخت و فرسایشی خسته شود. وقتی بازیکنی مصدوم و یا سه اخطاره می شود واقعا دست ما خالی می شود و در بازی مقابل فجر نیز دو بازیکن اصلی ما به همین علت غایب بودند و جایگزین کردن نفرات دیگر به جای آنها واقعا برا ما مشکل ساز شد.

سرمربی شهرداری تبریز بیان کرد : در نیم فصل قصد داشتیم چند بازیکن باتجربه برای تقویت تیم اضافه کنیم که به خاطر تحمیل هزینه به تیم و نیز بدهی به فدراسیون، موفق به خرید بازیکن جدید نشدیم. با این حال امیدوارم که در ادامه مسابقات و در جهت حفظ سهمیه استان در لیگ یک، به مشکل نخوریم.

وی افزود : مسئولان باشگاه باید باورشان شود که آنها نیز با ما هستند و نباید ما را تنها بگذارند. ما چشم به راه مانده ایم تا مدیران تیم برای انرژی دادن و روحیه دادن، برای چند لحظه در کنار تیم و بچه ها باشند. این در حالی است که در همه تیم ها و شهرها، مسئولان برای تیمشان سنگ تمام می گذارند.

جعفری یادآور شد : من امیدوارم در فاصله یک ماه مانده تا پایان فصل که پنج بازی باقی مانده، همه دست به دست هم بدهیم و با حمایت مسئولان و مدیران شهرداری از این تیم آینده دار، با کسب نتایج مطلوب سهمیه استان را در لیگ یک حفظ کنیم.
ترند های روز