۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
خونه به خونه 1 - گل ریحان البرز 1؛

پنجمین تساوی ناامید کننده حسینی با گل ریحان

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در بیست و نهمین بازی خود در لیگ یک موفق شد تیم مدعی گل ریحان را متوقف کند.
کد خبر: ۹۵۴۵۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر امروز در هفته بیست و نهم لیگ یک در ورزشگاه هفت تیر بابل پذیرای تیم مدعی گل ریحان البرز بود که در نهایت موفق شد این تیم را متوقف کند‌.

خونه به خونه ای ها در حالی به تساوی رضایت دادند که شروع خوبی در بازی امروز داشتند و از همان دقایق اولیه بازی سرتاسر هجومی را به نمایش گذاشتند شاگردان میثاقیان که پیش از بازی می دانستند عدم امتیازگیری در این بازی می تواند برایشان گران تمام شود با تمام توان برابر حریف خود قرار گرفتند و با حملات پرتعداد خود جو حاکم بر ورزشگاه هفت تیر را که توسط هواداران این تیم ایجاد شده بود بر علیه البرزی ها کنند.

بابلی ها با حملات خود موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف البرزی خود ایجاد کردند اما این موقعیت ها یکی پس از دیگری توسط مهاجمان خونه به خونه از دست رفت تا اینکه فشار بابلی ها در دقیقه ۳۹ جواب داد و این مهرداد حیدری بود که با یک ضربه سر فنی دروازه گل ریحانی ها را باز کرد تا ورزشگاه را به مرز انفجار در بیاورد پس از گل بابلی ها بازی در دقایق باقی مانده متعادل پیش رفت تا بازی در نیمه اول با همان تک گل و شکست تیم مهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم باز این بابلی ها بودند که حملات خود را روی دروازه گل ریحانی ها ادامه دادند اما موقعیت های این تیم به ثمر ننشست تا این شاگردان حسینی باشند تا در دقیقه توسط مهدی نیایش پور به گل تساوی دست یابند و از یک شکست خارج از خانه برابر غول کش لیگ فرار کنند.

شاگردان اکبر میثاقیان با تساوی در بازی امروز بار دیگر یکی از تیم های مدعی را متوقف کردند تا نقش بزرگ و مهمی در توقف مدعیان داشته باشد.

تیم خونه به خونه بابل با تساوی در بازی امروز ۲۴ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند گل ریحانی ها نیز با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول جا گرفتند.
ترند های روز