۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
حضور مرزبان در ماهشهر تایید شد؛

عباسی : با مرزبان به توافق نهایی رسیدیم

با اعلام مدير رسانه باشگاه شهرداري بندرماهشهر، عليرضا مرزبان به عنوان سرمربي اين تيم براي ادامه فصل انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷

به گزارش خبرگزاري دي اسپورت، طبق اعلام مسعود عباسي مديررسانه و مسئول نقل و انتقالات باشگاه شهرداري بندرماهشهر، عليرضا مرزبان سرمربي اين فصل تيم سياه جامگاه مشهد هدايت طلايي پوشان بندري را بر عهده گرفت.
عباسي در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: پس از استعفاي سيد كورش موسوي از اين تيم، كار را به طور موقت به كورش برمك دستيار ايشان سپرديم كه نتايج خوبي كسب نكرد و امروز با عليرضا مرزبان مربي نام آشناي فوتبال ايران به توافق كامل رسيديم.
مهندس عباسي ادامه داد: دستياران آقاي مرزبان نيز لئون استپانيان، ميثم رضاپور و ماييس عزيزيان انتخاب شدند و اميدواريم شرايط تيم به گونه اي پيش برود كه بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه شهرداري در پايان درباره ليست بازيكنان خروجي و ورودي نيم فصل گفت: طبيعي است كه مثل تمامي تيم ها يكسري ورود و خروج بازيكن داشته باشيم اما تاكنون هيچ ليستي از سوي باشگاه به بنده داده نشده و كليه ليست هايي كه در فضاي مجازي وجود دارد صرفاً حدس و گمان دوستان ميباشد و هيچكدام از ديد باشگاه رسميت ندارد. انشاالله با شروع نقل و انتقالات اسامي خروجي را اعلام خواهيم كرد و با هر بازيكني به توافق برسيم به سمع و نظر اصحاب رسانه و هواداران خواهيم رساند.

ترند های روز