۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
اعتراض سرپرست شهرداری ماهشهر به تغییر داور بازی با سرخپوشان؛

عبدالله زاده : چرا در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا بازی داورمان را عوض می کنند.

سرپرست تیم شهرداری بندرماهشهر پس از تغییر تیم داوری در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا دیدار با سرخپوشان پاکدشت، از این اتفاق به شدت گلایه کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹
به گزارش"دی اسپورت"، سجاد عبدالله زاده سرپرست تیم شهرداری بندرماهشهر که تیمش فردا میزبان سرخپوشان پاکدشت است به شدت از تغییر تیم داوری گلایه دارد. وی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی برای هر دو تیم مهم و حیاتی است. تیم ما برای ماندن و تیم حریف برای صعود تلاش میکند. چه دلیلی وجود دارد که تنها ۲۴ ساعت قبل از این جدال مهم دست به تغییر تیم داوری میزنند؟ در اینکه تیم داوری جدیدی که اعلام شده تیم خوبی است شکی نیست این تغییرات تمرکز ما را بهم میریزد.
سرپرست تیم شهرداری ادامه داد: در دیدار با مس رفسنجان داور ارومیه ای انتخاب کردند و این داور دقیقه ۹۴ برای مس پنالتی گرفت تا همه مشکوک شوند. در هفته های پایانی بجای اینکه در چینش داوران بیشتر دقت کنند، حساسیت ها را بیشتر کرده اند.

عبدالله زاده در پایان گفت : ما اعتراض کتبی خود را هم تا ساعتی دیگر به سازمان لیگ خواهیم فرستاد، با این حال هیچ عاملی نمیتواند انگیزه بازیکنان و هواداران را برای کسب سه امتیاز در این دیدار از بین ببرد و انشاالله با حمایت هواداران متعصب خود به هدف خود در این بازی خواهیم رسید.
ترند های روز