۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

مهابادی : بازی برابر بادران فقط گل کم داشت

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت : دو تیم فجر و بادران در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند و تنها چیزی که در بازی دو تیم دیده نمی شد گل بود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ داود مهابادي سرمربي فجر سپاسي شیراز پس از تساوي تیمش مقابل بادران در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت : ابتداحادثه اخير سیل را خدمت تمامي هموطنان تسليت عرض نموده و از طرف مجموعه باشگاه فجرشهيد سپاسي با خانواده داغديدگان ابراز همدردي مي نمايم.

مهابادی در خصوص بازي با بادران گفت : بازي كردن مقابل تيم هايی که هدایت آن بر عهده فرهاد كاظمي است بسيار سخت مي باشد چرا كه هم در پرس و هم در عمق دفاع بسيار قوي عمل مي كنند ولي ما امروز بسيار خوب بازي كرديم و توانستيم چندين موقعيت خوب ايجاد كنيم و اين بازي تنها گل كم داشت.

مهابادی افزود : مدافع مياني ما مصدوم بود و ما از بهروز هوشمند كه مهاجم بوده استفاده كرديم و ايشان نيز توانست به نحو احسن از عهده وظايف دفاعي خود برآيد و ضمن اينكه از بقيه بازيكنانم نيز تشكر مي نمايم.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص داوري بازی امروز گفت : داور امروز تصميم تاثير گذاري در نتيجه نداشت اما فکر کنم قضاوت وی در لیگ یک تازگی دارد و در ایتدای کار است که مي بايست در تصميمات ريز بهتر عمل كند و انشالله اينده خوبي نیز در امر داوری داشته باشد.