۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
از تکرار پنالتی تا گلی که مردود شد؛

حواشی دیدار نیروی زمینی - پاس همدان

دی اسپورت:دو تیم نیروی زمینی و پاس همدان در دیداری به ارزش صعود به لیگ یک به مصاف هم رفتند اما در پایان هیچ یک به خواسته خود نرسیدند.
نویسنده : خبرنگار : علیرضا یاوری
کد خبر: ۹۵۸۴۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر امروز در دیداری فوق العاده حساس و۶امتیازی دو تیم نیروی زمینی و پاس در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار حساس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هیچ یک به خواسته خود که همان کسب پیروزی بود نرسند‌.

نیروی زمینی در این بازی موقعیت های بهتری داشت و اگر در صحنه ای که کاپیتان این تیم صاحب موقعیت بسیار خوب تک به تک شده بود دقت بیشتری را چاشنی کار خود می کرد شاید نتیجه به صورت دیگری رقم میخورد و امروز چهره یکی دیگر از تیم های صعود کرده به لیگ یک مشخص شده بود.
پیش از بازی چند اتوبوس از هواداران پاس خود را به تهران رسانده بودند تا حامی تیم خود باشند.
برگه هایی برای شعار دادن یکپارچه قهرمانی بین هواداران پاسی تقسیم شده بود اما در نهایت یک شعار یک پارچه از هواداران این تیم مشاهده نشد‌.

*دروازه بان‌ نیروی زمینی شروع مجددهای بسیار بدی داشت و اغلب توپ ها را به صورت مستقیم به بیرون میزد.

*در صحنه ای که جواد رمضانی صاحب موقعیت تک به تک شد کادر و نیمکت نشینان پاس همدان به شدت به تصمیم کمک داور مبنی بر اعلام نکردن آفساید اعتراض داشتند.

*در دقیقه۳۵درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که با رد و بدل شدن چند کارت زرد قائله خاتمه یافت.

*نیروی زمینی در این بازی گل دوم را هم به ثمر‌رساند اما کمک داور با بالابردن پرچم اعلام آفساید کرد.

*صحنه پنالتی نیروی زمینی که به گل نیز منجرشد با نظر خورشیدی گل مردود و دستور به تکرار پنالتی داد.

*با اینکه هر دوتیم در این بازی از حمایت پرتعداد هواداران خود برخوردار بودند اما درگیری خاصی بین هواداران دو تیم به وجود نیامد.

*پس از اعتراض های فراوان کادر و نیمکت نشینان پاس همدان که در طول بازی بسیار دیده میشد داور طهماسبی و کاشفی را از کنار زمین اخراج کرد.
همچنین این بازی یک اخراجی دیگر هم داشت که امیرحسین وثوق از این تیم با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد که در کارت زرد نخست به نوعی این بازیکن جوان یک گل را برای نیروزمینی با هوشمندی خرید.

*در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت‌ تا نیرزمینی در هفته آخر با استرس بالا نظاره گر بازی دیگر تیم های مدعی صعود باشد.


ترند های روز