۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
استرس اصلی ترین دلیل باخت مان برابر بعثت بود؛

موسوی : هدف اصلی نیروی زمینی صعود به لیگ یک است

مهاجم نیروی زمینی تهران می گوید استرس ایجاد شده بین بازیکنان این تیم اصلی ترین دلیل باخت آنان برابر بعثت کرمانشاه بوده است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲
به گزارش"دی اسپورت"، سجاد موسوی پس از پایان بازی با بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : بازی خوبی بود ما از دقیقه یک سوار بر بازی بودیم متاسفانه روی یک اشتباه گل اول را دریافت کردیم.

وی ادامه داد : پس از گل اول استرس بین بازیکنان تیم ایجاد شد اما با این حال توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و بازی را در نیمه اول به تساوی بکشانیم.

موسوی افزود : نیمه دوم با تغییراتی که اقای روانخواه در تاکتیک و سیستم بازی ایجاد کردند کامل سوار بر بازی شدیم و تونستیم گل دوم را به ثمر برسانیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه این بار از سوی داور که به اشتباه خطا روی بازیکن ما را بر روی بازیکن حریف تشخیص داد تیم حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و توانست روی آن ضربه ایستگاهی برای دومین بار گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند.

بازیکن نیروی زمینی اضافه کرد : گلی که دریافت کردیم باعث‌ شد روحیه بازیکنان تضعیف شده و بر اثر استرس ایجاد شده تمرکز خود را از دست بدهیم و این عدم تمرکزمان منجر به دریافت گل سوم شد.

او بیان داشت : پس از گل سوم موقعیت های زیادی داشتیم که با بدشانسی و با توجه به عدم تمرکزی که داشتیم نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم تیم ما این فصل از لحاظ فوتبالی ، فوتبال زیبایی را ارائه می دهد اما در چند هفته اخیر با بد شانسی های زیادی مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج مد نظر را کسب کنیم.

مهاجم نیروی زمینی ادامه داد : تا آخر فصل بازی های زیادی داریم و امیدواریم نتایج و امتیازات لازم را بدست آوریم هر بازی شرایط خود را دارد ما باید هفته به هفته بهتر شویم خدا را شکر تیم خوب و یکدلی داریم و به جز صعود به لیگ یک هدف دیگری نداریم شک‌ ندارم با بازیکنان و کادرفنی خوبی که در اختیار داریم بتوانیم در آخر فصل به هدف اصلی مان که صعود به لیگ یک است برسیم.
ترند های روز