۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
جمشیدیان:

مشکلات پاس با یک میهمانی حل نمی شود/توقع بالا نباید داشت

سرمربی تیم پاس همدان مشکلات تیمش را پابرجا می داند و می گوید: هنوز چیزی تغییر نکرده و همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۰
احمد جمشیدیان در گفت وگو با دی اسپورت، نسبت به وضعیت نامطلوب اطراف تیمش بسیار گلایه مند است.

سرمربی جوان پاسی ها می گوید: با این روند باید تلاش کنیم در لیگ 2 باقی بمانیم و توقع بالا نباید داشت.

ماحصل گفت وگو با جمشیدیان را بخوانید:

 

* بازی سختی این هفته در پیش دارید.

بله نیروی زمینی تیم قدرتمندی است و در نیم فصل اول ثبات خوبی داشته و این بازی ، مسابقه آخر آنها محسوب می شود.

 

* فکر می کنید نبرد دو تیم چطور باشد.

 به هر حال هر دو تیم تقریبا جایگاه یکسانی دارند و برای سه امتیاز به میدان می روند که این رویه بر زیبایی بازی خواهد افزود.

 

* شرایط تیم پاس برای این بازی چگونه است.

یکی دو مصدوم داریم که به این بازی نمی رسند اما مابقی بازیکنان را در اختیار داریم و می خواهیم روند نتیجه گیری تیم را تداوم ببخشیم.

ما در هر بازی سعی می کنیم تغییراتی به خصوص در شکل بازی بدهیم چرا که نوع بازی تیم ها متفاوت است و نیروی زمینی هم متفاوت تر از بقیه تیم ها در مقابل ما صف آرایی می کند.

 

* گویا مسایل تیم مالی تیم در حال حل شدن است؟

این ها در حد شایعه است و حتی شایعه اینکه اسپانسر به تیم اضافه شده هم صحت ندارد. هر چند امیدواریم این اتفاق بیفتد.

همچنان مشکلات بسیار بزرگی داریم و امیدواریم مسئولان کمک کنند نه اینکه در حد شعار و عکس باشد و جلساتی تشکیل شود که تاثیری در حل این مسایل نداشته باشد. می خواهیم مسئول در عمل بیایند و کمک کنند تا کیفیت فعلی تیم حفظ شود.

 

* قول حفظ تیم در لیگ 2 را داده ام

از همان روز اول به هیات مدیره گفتم تیم را در لیگ 2 حفظ می کنم و اینکه مشکلاتی که در فصول قبل ایجاد شده را امسال نخواهند دید.

اما حالا اگر توقع از تیم بالا رفته نباید چشم ها را بست. الان برای یک دست پیراهن مشکل داریم ، برای سفرهای خارج از استان هم پول نداریم.

معتقدم اگر غیرت بچه ها و کیفیت بازی آنها و همچنین عملکرد کادر فنی تیم که جانانه کمک کردند، نبود، این نتایج به دست نمی آمد.

اکنون هم تاکید می کنم با این کیفیت نامطلوبی که در باشگاه حاکم است نباید گول این نتایج را خورد. اگر حمایت نشویم باید به عنوان یکی از تیم های لیگ 2 برای جلوگیری از سقوط بجنگیم. این را از هم اکنون می گویم تا همه بدانند چه خبر است.

 

* خیلی ها گفتند میهمانی اخیر پایان مشکلات تیم پاس بود؟

خیر. چشم ها را نباید روی مسایل ببندیم. با یک مهمانی و شام مشکلات پاس برطرف نمی شود. نیاز به منابع مالی داریم. هفته دیگر نیم فصل پایان می یابد و هنوز همکارانم یک ریال دریافتی نداشته اند. نمی خواهم به مشکلات دامن بزنم اما مشکلات ما این هاست. اگر کسی می خواهد حمایت کند، شعار را کنار بگذارد، عکس یادگاری را بگذارد کنار و جانانه حمایت کند.

 

* می گویند استاندار جدید همدان فوتبالی است، چه انتظاری دارید؟

مشکلات مالی و هیات مدیره باید برطرف شود نه اینکه فقط در حد صحبت باشد. امیدواریم استاندار که تفکر و تسلط فوتبالی لازم را دارد، چاره ای بیندیشد و کمک کنند به هیات مدیره ای که جانانه به ما کمک می کند.

 

* حرف پایانی.

بازهم تاکید می کنم، توقع از تیمی که هیچ گونه امکانات اولیه هم ندارد نباید بالا برود، ما با همین امکانات ناچیز، کیفیت فنی را بالا برده ایم. اگرمسئولان نتوانند مشکلات را حل کنند ممکن است دوباره وارد مشکلات و مصائب جدید شویم.