۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
هدفمان از اول فصل صعود به لیگ یک است؛

کلیوند : امیدوارم آخر فصل مهر لیگ یک روی حکم صعود ما زده شود

سرمربی مقاومت تهران ضمن قدردانی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان ؛ اردوی آماده سازی برگزار شده این تیم در اهواز را خوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال مقاومت تهران که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شود از اول هفته جاری اردوی آماده سازی خود را برای حضور در نیم فصل دوم در اهواز برپا کرده است و چند بازی تدارکاتی نیز با سایر تیم های لیگ دویی برگزار کرده است به همین بهانه و برای اطلاع از آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع نیم فصل دوم خبرنگار دی اسپورت در اهواز سراغ سرمربی مقاومت تهران رفت و گفتگویی کوتاهی را با وی انجام داد.

علی کلیوند در خصوص شرایط تیم و اردوی برگزار شده در اهواز اظهار کرد : پس از بازی آخرمان در نیم فصل اول به بازیکنان ۵ روز استراحت دادیم و از روز شنبه هفته گذشته تمرینات مان را شروع کردیم و پس از یک هفته تمرین در تهران برای برپایی اردو یک هفته ای به اهواز سفر کردیم.

کلیوند‌ ادامه داد : در اهواز ۳ روز تمرین بانشاطی را انجام دادیم و پس از سه روز با ۳ تیم خوب خیبر خرم آباد ، نفت امیدیه و استقلال رامشیر بازی دوستانه ای را انجام دادیم.

سرمربی مقاومت افزود : از اردوی اهواز کاملا راضی هستم و از مسئولان باشگاه فولاد تشکر می کنم چرا که نهایت همکاری را با ما داشتند.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی تیم مقاومت تصریح کرد : از جمع ما ۵ یا ۶ بازیکن جدا شده و تا بدین لحظه پیوستن دو بازیکن به تیم ما قطعی شده است طی روزهای آینده با چند بازیکن مدنظر برای همکاری صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص اینکه برنامه تیمش برای حضور در نیم فصل دوم چیست بیان کرد : ما در اول فصل با یک هدف آن هم صعود به لیگ یک استارت زدیم و قطعا در ادامه نیز آن هدف را با جدیت دنبال کرده و پیگیر خواهیم بود اما تیم های بسیاری خوبی در گروه وجود دارند که رقابت ها با آنان سخت و دشوار است امیدوارم که در پایان فصل مهر لیگ یک روی حکم صعود ما زده شده و ما به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنیم.

خبرنگار : بهنام کنارکوهی
ترند های روز