۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
پیش بازی سردار بوکان - آوالان کامیاران؛

دربی برادری و برابری کردها در جهنم سرخ

تیم فوتبال سردار بوکان در هفته نوزدهم لیگ دو پذیرای تیم آوالان کامیاران می باشد.
کد خبر: ۹۳۰۹۳

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال سردار بوکان عصر فردا از ساعت ۱۴ در استادیوم خاتم الانبیاء پذیرای دیگر تیم کردنشین یعنی آوالان کامیاران خواهد بود.

دیدار دو تیم را دربی برادری و برابری کردها می نامند و شاید دومین دربی پس از دربی آذربایجان باشد که تفاوت رنگ ها در آن حساسیتی نداشته و هواداران دو تیم علاوه بر حمایت تیم محبوبشان ؛ تیم مقابل را نیز دوست داشته و خود را هوادار این تیم می دانند جالب است بدانید که هواداران هر دو تیم در بازی های هر یک از این تیم ها در ورزشگاه ها حضور می یابند و آن تیم را مورد تشویق و حمایت قرار می دهند.

دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از منطقه کردنشین کشورمان هستند و تعصب مردمان این منطقه برای هر دو تیم به یک میزان است.

سرداری ها و آوالانی ها در فصل جاری شرایط متفاوتی دارند ؛ تیم سردار بوکان با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول تکیه زده اما تیم آوالان با ۱۰ امتیاز بیشتر از سردار در رده پنجم جدول ایستاده است سه امتیاز بازی فردا می تواند به هر یک از تیم ها کمک شایانی کند چرا که سردار با کسب ۳ امتیاز بازی می تواند جایگاه خود را در جدول حفظ کند و آوالان اختلاف امتیازی خود با بالانشینان جدول را کاهش دهد.

بی شک بازی فردا با توجه به حضور پرشور هواداران سردار و حتی آوالان و تعصب هواداران به هر دو تیم شاهد بازی بدون تنش ، حاشیه ای و صحنه های زیبایی علاوه بر زمین روی سکوها نیز خواهیم بود.

کوبل داوری :

پیام ساری اصلانی - داریوش کمری - سپهر کریمیان - میثم عباسپور - ناظر داوری : کریم اصغر زاده
ترند های روز