۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
پیش بازی ایرانجوان بوشهر - مس نوین کرمان؛

جدال فانوس بدست ها در بوشهر

دو تیم قعرنشین ایرانجوان و مس نوین کرمان در هفته بیستم به مصاف هم خواهند رفت،
کد خبر: ۹۳۸۳۰


به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته بیستم رقابت های لیگ دو روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر میزبان دیگر تیم قعرنشین گروه یعنی مس نوین کرمان خواهد بود.


دو تیم در قعر جدول شرایط یکسانی دارند و فقط با اختلاف یک امتیازی نسبت به یکدیگر در رده های دوازدهم و سیزدهم جدول قرار گرفته اند.


ایرانجوانی ها بحران زده در حالی به مصاف مس نوین خواهد رفت که این روزها حال خوشی ندارند و با سرخ کردن صورت با سیلی و چنگ و دندان در رقابت های لیگ دو شرکت می کنند آنها با توجه به عدم وجود حامی مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل سرپرست جوان این تیم به دلیل فشارات ناشی از این موضوع هفته گذشته استعفای خود را به مدیرعامل این باشگاه تحویل داد.


در مقابل باشگاه مس نوین با وجود حضور در ساختار یک شرکت عظیم صنعتی ایران اما در طول فصل با مشکلات مالی ، مدیریتی و مهم تر از همه فنی رو به رو شده و همین اوامر موجب شد تا این تیم نتایج مطلوبی را در رقابت های لیگ کسب نکند تا با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و یکی از کاندیدهای اصلی سقوط باشد.


دو تیم ایرانجوان و مس نوین کرمان جزء تیم های فانوس بدست گروه اول بوده و در صورت شکست هر یک از تیم ها حکم سقوط آن تیم امضا خواهد شد.


از لحاظ آماری تیم ایرانجوان با ۱۰ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تیم مس نوین با ۲۹ گل خورده دومین خط حمله ضعیف لیگ را به نام خود ثبت کرده است.


کوبل داوری :


علی عبدالهی - جمیل محمدنیا - علیرضا ممبینی - مجتبی شجاعی - ناظر داوری : سعید بطحایی


ترند های روز