۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
پیش بازی شهرداری بندرعباس - نفت امیدیه؛

بندری ها نفت را به آتش می کشند؟

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس میزبان تیم فوتبال نفت امیدیه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۹۰۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ در حساس ترین دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ دو روز سه شنبه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس میزبان تیم نفت امیدیه خواهد بود.

دیدار دو تیم به دلیل جایگاهشان در جدول بسیار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود بندری ها چند سالی است با هزینه کردهای زیاد سعی دارند به رقابت های لیگ یک‌ صعود کنند اما هر بار در تحقق هدف خود ناکام می مانند و هر دوره با حواشی های زیادی رو به رو می شوند.

بندری ها می دانند که با باخت در این بازی شانس های خود برای صعود کم رنگ خواهند شد و به همین دلیل سعی خواهند کرد تا در این بازی سخت و سرنوشت ساز پیروز شوند.

در آن سوی میدان امیدیه ای ها که با آمدن تاجدار متحول شده و با جدایی از قعر جدول به چند قدمی صدر رسیده اند  بدنبال کاهش اختلاف امتیازی خود با سایر تیم های بالانشین خواهند بود تا بتوانند به صدر نزدیک شده و امیدهای خود را برای صعود بیش از بیش زنده نگه دارند البته نفت این روزها حال و روز خوشی ندارد و شنیده می شود به دلیل وجود مشکلاتی در این باشگاه و پیشنهاد از چند تیم لیگ دویی؛ سرمربی این تیم بدنبال جدایی از جمع زردپوشان امیدیه می باشد و در صورتی که مشکلات این‌ باشگاه ادامه دار بوده و موجب جدایی تاجدار شود ممکن است شاهد نزول مجدد نفت امیدیه در رقابت های لیگ دو باشیم.

از لحاظ آماری شهرداری بندرعباس سومین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و این کار مهاجمان نفت را که به تازگی و با روی کار آمدن تاجدار راه گلزنی را یاد گرفته اند سخت خواهد کرد.

کوبل داوری :

علی سام - علی فرزان منش - نذیر احمد حسین زهی - رضا کریمی - ناظر داوری : عبدالرسول استاد زاده
ترند های روز