۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
خوشه طلایی 0 - کاسپین قزوین 0؛

همان شد که داماش می خواست

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه عصر امروز در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم در مصاف با حریف قزوینی خود با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم در ورزشگاه شهیدچمران پذیرای تیم کاسپین قزوین بود.

خوشه طلایی که با قرار گرفتن در صدر جدول دغدغه ای برای صعود یا سقوط در جدول را ندارد در بازی امروز صرفا برای افزایش اختلاف امتیازی بین رقبای اصلی خود پا به زمین مسابقه گذاشت و علارغم ایجاد موقعیت های زیاد در طول بازی در نهایت نتوانست در بازی امروز به برتری دست یابد و بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کاسپینی ها با متوقف کردن حریف صدرنشین خود کمک شایانی برای داماشی ها جهت کم کردن اختلاف امتیازی شان با تیم خوشه طلایی کردند و خود نیز یک امتیاز ارزشمندی از ساوه به قزوین سوغات بردند آنها که عملا شانسی برای صعود به پلی آف یا صعود مستقیم ندارند در حال حاضر هدف اصلی شان کسب نتایج درخشان و رتبه تک رقمی در جدول است قزوینی ها در همین راستا در بازی امروز موفق شدند با کنترل حریف قدرتمند خود آنها را در زمین خودی متوقف کنند‌‌

تیم خوشه طلایی ساوه با کسب این تساوی ۴۵ امتیازی شده و در صدر جدول باقی ماندند کاسپینی ها نیز با کسب یک امتیاز در مجموع ۲۶ امتیازی شده و در رده هشتم جدول باقی ماندند.
ترند های روز