۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
اگر قرار بر انجام عمل تبانی بود چرا برابر صدرنشین لیگ تبانی نکردیم؟

وکیلی : می خواهیم از حیثیت مان دفاع کنیم

بازیکن اروند خرمشهر گفت : همانند بازی های گذشته برابر سایر مدعیان با تمام توان برابر آلومینیوم اراک قرار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۲۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ یاسر وکیلی در خصوص شرایط فعلی تیم اروند و اینکه چه شد که بازیکنان این تیم به تمرینات بازگشتند اظهار کرد : شرایط تیم که از لحاظ مالی شرایط مطلوبی نیست اما همه بازیکنان تیم با صحبت های مسئولان سازمان لیگ و برای حفظ آبرو و حیثیت خودمان و برای انجام فوتبالی پاک تصمیم گرفتیم با وجود مشکلات به تمرینات باز گردیم و در این بین قول هایی نیز داده شده است تا ۱۷ فروردین مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

وکیلی ادامه داد : ما در بازی فردا به خاطر حفظ آبرو و حیثیت مان همه تلاش مان را انجام خواهیم داد تا بهترین بازی را ارائه داده و مطلوب ترین نتیجه را کسب کنیم ما در بدترین شرایط برابر سایر مدعیان نیز قرار گرفتیم و بهترین نتایج را کسب کرده و آنها را متوقف کردیم.

وی در خصوص اینکه شایعه هایی مبنی بر  انجام عمل تبانی در این بازی نیز گفت : فکر نمی کنم چنین مسئله ای صحت داشته باشد چرا که بازیکنان ما در این مدت غیرت خود را با بازی های خوب و محکم شان برابر تیم های مدعی که منتهی به نتایج مطلوب شده نشان داده اند و اگر قرار بر انجام عمل تبانی بود در دیدار برابر گل گهر ، سرخپوشان و شاهین انجام می دادیم چرا برابر این تیم ها که مدعی هستند تبانی انجام ندادیم؟ ما در دیدار برابر شاهین با اینکه ده نفره شدیم اما تا لحظه آخر تلاش کردیم و موفق شدیم با تساوی این بازی مهم را پشت سر بگذاریم و در بازی فردا همانند بازی های گذشته تلاش خواهیم کرد و همه چیز در زمین بازی مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه امتیاز دیدار فردا برای این تیم حائز اهمیت بوده و می تواند آنها را از پایین جدول نجات دهد افزود : امتیازگیری در بازی فردا برای ما مهم است چرا که ما تلاش می کنیم با وجود تمامی مشکلات تیم را از خطر سقوط نجات دهیم.

بازیکن اروند اضافه کرد : تیم ما اول فصل برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسته شده بود اما یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا تیم ما به این روز بیفتد تا الان برای نیفتادن در لیگ یک بجنگیم بازیکنانی که در اختیار تیم هستند بازیکنان باکیفیت و با تجربه ای هستند و سابقه بازی در لیگ برتر یا صعود با تیم های مختلف را در کارنامه شان دارند.

وکیلی در خصوص اینکه چرا مدیران محلی و استانی حمایتی از تیم اروند ندارند بیان کرد : ۵۰ درصد سهام باشگاه متعلق به منطقه آزاد است اما تا بدین لحظه حمایتی از مدیران این منطقه ندیده ایم و حتی بر سر تمرینات تیم نیز حاضر نمی شوند از طرفی سه ماه است که به ما می گویند استانداری به تیم کمک خواهد کرد اما هیچ خبری نه از استاندار و نه از شهردار است و با وجود منابع عظیم در خرمشهر هیچ حمایتی را از تیم ندارند و تیم را به حال خود رها کرده اند.

او در خصوص اینکه تیم آلومینیوم را چطور تیمی ارزیابی می کند گفت : تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و برای صعود به رقابت های لیگ برتر تلاش می کند اما ما هم اروند هستیم و با تمام توان و با سرسختی تمام برابر آنها خواهیم ایستاد و از فوتبال و حیثیت خرمشهر دفاع خواهیم کرد.