۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
هیچ تفاوت فنی بین تیم ما و آلومینیوم وجود ندارد؛

لامی نژاد : می خواهیم عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم

بازیکن اروند خرمشهر گفت : هیچ تفاوت فنی بین تیم ما و آلومینیوم اراک وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ محمد لامی نژاد در خصوص شرایط تیم اروند و بازگشت بازیکنان به تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : همانطور که همه در جریان مشکلات تیم ما هستند قبل از بازی ها تمرینات منظمی را انجام نمی دهیم و دو روز مانده به آغاز بازی تمرین سبکی را انجام می دهیم.

لامی نژاد افزود : برای این بازی حساس نیز با توجه به تعطیلات نوروزی بازیکنان مان روز چهارشنبه جمع شدند و تمرین سبک و شادابی را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ آبرو و حیثیت مان به تیم بازگشتیم ادامه داد : با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند و خیلی هم راغب نیستیم تیم به دسته پایین تر سقوط کند و مهم تر از آن برای حفظ آبرو خود و شهرمان تصمیم گرفتیم در بازی امروز شرکت کنیم‌.

او اضافه کرد : علارغم اینکه مشکلات مالی زیادی داریم و مسئولان تیم را به حال خود رها کرده اند اما برای اینکه فوتبال پاکی داشته باشیم با تمام توان برابر اراکی ها حاضر خواهیم شد فراموش نکنید که اروند برابر تیم های مدعی چون شاهین بوشهر با وجود همین مشکلات و با ده نفره شدنم هم بازی را به تساوی کشاند و حریف را در زمینش متوقف کرد پس هر چیزی دور از دسترس نیست.

لامی نژاد با اشاره به اینکه عدم حضورشان در بازی امروز یک نوع اجحاف در حق سایر مدعیان می شد بیان کرد : با توجه به اینکه برابر سایر مدعیان قرار گرفته و نتایج بهتری را کسب کردیم حرفه ای نبود که در مقابل آلومینیوم حاضر نشویم و از طرفی خودمان نیز برای رهایی از پایین جدول و منطقه خطر نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم.

او در خصوص بازی حساس امروز با آلومینیوم اراک گفت : تیم آلومینیوم تیمی قابل احترامی است و از کادرفنی خوبی برخوردار است اما تیم ما در چند دیدار اخیر نتایج خوبی را گرفته و علارغم داشتن مشکلات روحیه نسبی در چهره بازیکنان مان موج می زند و در زمین مسابقه تمام تمرکزشان را برای موفقیت تیم می گذارند امیدوارم در بازی امروز نتیجه خوبی را گرفته و با شاد کردن دل هواداران عیدی خوبی را برای آنها بدهیم.

لامی نژاد در پایان خصوص کری خوانی بازیکنان و کادرفنی تیم آلومینیوم اراک قبل از بازی بیان داشت : در عالم طبیعت فوتبال کری خوانی وجود دارد اما به نظر من این هیچ تفاوتی از لحاظ فنی بین تیم ما و آلومینیوم وجود ندارد چرا که بازیکنان باکیفیتی داریم که می توانند بهترین اتفاقات را برای اروند رقم بزنند در کل فوتبال غیرقابل پیش بینی است و  هدف ما در بازی فردا پیروزی خواهد بود.