۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

بنگر : اصلا نمی دانم این کانالی که می گویید چیست

پس از انتشار خبر پرداخت قرارداد محسن بنگر، مدافع اروند خرمشهر با این بازیکن تماس گرفتیم تا واقعیت را از زبان خودش جویا شویم.
کد خبر: ۹۵۵۱۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ محسن بنگر، مدافع باتجربه کارون اروند در مورد دیدار برابر نود ارومیه به خبرنگار دی اسپورت گفت : خب به هر حال با توجه به جایگاه مان در جدول رده بندی این دیدار برای ما حکم فینال را دارد و باید این مسابقه را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم.

مدافع باتجربه اروند در مورد هجمه ای که علیه وی در مورد دریافت کل مبلغ قراردادش ایجاد شده، با بیان اینکه هجمه ای که می گویید کجا ایجاد شده و توضیح خبرنگار ما ادامه داد : من اصلا این سایت را نمی شناسم چی هست، تا دیروز با ورزش سه و خبر ورزشی صحبت می کردم حالا شما از کانالی که حتی مشخص نیست چی هست صحبت می کنید. انشالا پس از پایان دیدار فردا با حضور در دادگاه رسانه این موضوع را پیگیری می کنم تا مشخص شود چه اهدافی پشت این مسائل وجود دارد.

مدافع سابق پرسپولیس با بیان اینکه من تاکنون به غیر از پاداش ۳۰۰ هزار تومانی که باشگاه به همه بازیکنان داده پول دیگری نگرفتم، ادامه داد : تیم ما جز همدلی که در بین بازیکنان وجود دارد، هیچ چیز دیگری ندارد و همین موضوع حریفان مان را می ترساند و موجب انتشار چنین مطالبی می شود.

وی در پایان گفت : از زمانی که به لیگ یک آمدم، در بین سایت های اختصاصی این لیگ تنها سایت دی اسپورت را دنبال می کنم و به شما و مجموعه تان خسته نباشید می گویم.