۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
گزارش اختصاصی سایت دی اسپورت؛

نگاهى آمارى به پيروزى پرگل استقلال رامشير مقابل شهداى بابلسر

تیم فوتبال استقلال رامشیر در هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم با ارائه بازی سرتاسر هجومی توانست تیم فوتبال شهدای بابلسر را با نتیجه پرگل چهار بر صفر به شکست دهد.
کد خبر: ۸۹۴۴۲
به گزارش"دی اسپورت"، در هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم در گروه دوم استقلال رامشیر توانست در خانه شهدای بابلسر را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر شکست دهد و به نوعی با عقده گشایی، نتایج نه چندان خوب خود در هفته های گذشته را به دست فراموشی بسپارد تا کماکان یکی از گزینه های اصلی در کورس مدعیان صعود از این گروه قرار گیرد. 
 
از نکات جالب توجه این دیدار، آمار و ارقامی است که تیم استقلال رامشیر به خصوص در نیمه اول دیدار مقابل شهدای بابلسر از خود به جای گذاشت. 
قصد داریم در ادامه مروری کوتاه بر این دیدار از نگاه آماری داشته باشیم. 
 
نیمه اول ؛ نیمه طوفانی
  
استقلال رامشیر در حالی در ورزشگاه تختی مقابل شهدای بابلسر قرار گرفت که علی رغم شروع بسیار خوب در ابتدای فصل در دو سه هفته گذشته نتایج جالب توجهی کسب نکرده بود و از این حیث به نوعی در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز بود تا دوباره خود را به جدول مسابقات بازگرداند.

مالکیت 66 درصدی بر توپ و میدان در مقابل 36 درصد نشان از بازی مالکانه تیم میزبان در این دیدار بود. 
استقلال در نیمه اول این دیدار 64 بار نفوذ به خط دفاعی تیم شهدای بابلسر داشت و در مقابل 11 بار نفوذ مهاجمان تیم میهمان به خط دفاعی تیم استقلال نفوذ داشتند.
 این آمار از نفوذ مهاجمان نشان از بازی سراسر هجومی رامشیری ها را دارد.
 
7 شوت در چهارچوب و سه شوت بیرون از چهارچوب در مقابل تنها دو شوت خارج از چهارچوب بابلسر، که یکی از این توپ ها به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد نشان از میل زیاد این تیم به پیروزی در این دیدار داشت.
 
اما یکی ار نکات جالب و عجیب در این دیدار ثبت 13 ضربه کرنر برای تیم استقلال رامشیر بود. 
علیرغم بازی سراسر هجومی میزبان در این نیمه، تنها در دقیقه 45+2 توانست توسط مهران مستاجران به گل برسد. 
 
نیمه دوم ؛ نیمه تثبیت پیروزی
 
نیمه دوم این دیدار نیز با حملات دامنه دار رامشیری ها آغاز شد، برخلاف نیمه نخست استقلالی ها توانستند در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط کاپیتان خود امین حمیداوی در دقیقه 49 که روز فوق العاده ای را سپری کرد به گل دوم برسند. 
 
در طرف دیگر تیم شهدای بابلسر که کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه را از دست رفته میدید از لاک دفاعی خود بیرون آمد و درصحنه هایی، خطراتی را بر روی دروازه تیم حریف ایجاد و توانست در نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست دیرک دروازه میزبان را به لرزه درآورد. 
 
اما این استقلال رامشیر بود که پا پس نکشید و به حملات پرتعداد خود ادامه داد تا در نهایت در دقایق پایانی به دو گل دیگر برسد و با برد پرگل و روحیه بخش به استقبال دیدار حساس هفته یازدهم مقابل نیروی زمینی در تهران برود. 
 
مالکیت 60 به 40 و 97 نفوذ به خط دفاعی در مقابل 51 نفوذ شهدا بابلسر، 12 شوت در چهارچوب ، 6 شوت خارج از چهارچوب و 19 کرنر برای استقلال رامشیر، در مقابل تنها 4 ضربه در چهارچوب ، 5 ضربه خارج از چهار چوب و بدون کرنر برای شهدای بابلسر حکایت از بازی زیبا و پرگل استقلال رامشیر در این دیدار می کند.
ترند های روز